به این بازی خوش بینم و انشاالله با برد ملی پوشان بتوانیم به آنچه می خواهیم برسیم و اتفاقات اخیر فوتسال و تیم جوانان مرهم گذاشته شود.

گل؛ مربی سابق گلرهای پرسپولیس معتقد است در بازی فردا رحمتی نقش زیادی دارد. سعید عزیزیان گفت«رحمتی در حال حاضر یکی از بهترین گلرهای آسیاست. او ضعف هایی دارد اما بی تردید در ایران بی رقیب است و مقابل ازبکستان هم می تواند کمک زیادی به تیم ملی کند. به این بازی خوش بینم و انشاالله با برد ملی پوشان بتوانیم به آنچه می خواهیم برسیم و اتفاقات اخیر فوتسال و تیم جوانان مرهم گذاشته شود»

او که هنوز از باشگاه شاهین بوشهر طلبکار است می گوید« روز گذشته به مسجد نور رفتم. مراسم ختم مادر بزرگوار افراشته رییس هیئت مدیره سابق شاهین بود.من بابت طلبم از شاهین از او چک شخصی دارم و حکم جلب و توقیف اموالش را گرفته ام  اما تاکنون با وساطت دوستان صبر کرده ام. دیروز رفتم و با خودم مامور هم برده بودم . مقابل درب ورودی مسجد وقتی اطرافیانش متوجه شدند که چه قصدی دارم آمدند خواهش و تمنا کردند که آنجا اقدامی نکنم. آقای فرخزادی واسطه شد و حتی دکتر لاریجانی رییس مجلس هم قول داد پیگیر کارم شود. یکی به نام محمدپور که نمی دانم چه کاره بود فردی به نام تقی پور را دنبال من فرستاد تا مبادا در پی جلب افراشته باشم. من آنجا به حرمت واژه مقدس مادر و وساطت دوستان چند روز به او مهلت دادم اما سئوالم از فدراسیون است. تیمی که 5میلیارد بدهی دارد و حالا هم 4 میلیارد تعهد جدید برای این فصل ایجاد کرده و بازهم بازیکنش اعتصاب می کند می تواند حرفه ای باشد؟»

وی افزود«برای هواداران شاهین و مردم بوشهر احترام زیادی قائلم و معتقدم حق آنهاست که بهترین ها را داشته باشند و بابت مهمان نوازی هایشان هم قدردان هستم ولی آیا این تیم می تواند نام بوشهر را مطرح سازد؟آیا با این شرایط که هر روز خبرهای حاشیه ای از این تیم منتشر می شود و بی پولی اش قصه همیشگی است می تواند به آینده امیدوار باشد؟مدیریت آنجا ساعتی شده و هر ساعت یکی را منصوب می کنند. این حق بوشهر و بوشهری نیست و باید فکری اساسی برای این تیم کرد و گرنه بدهی هایش یک جا گریبانگیر می شود و مانند پیام مشهد به قهقرا می رود. در این دوسال چه تعهداتی برای شاهین ایجاد کرده اند و حاصلش چه بوده؟تیمی که با 10میلیارد بسته بودند سقوط کرد و خون دل خوردنش ماند برای هواداران و با اسم شاهین هم عده ای برای خود پز دادند. خیلی ها برای خود کارنامه درست کردند و تمرین مدیریت کردند بی آنکه ثانیه ای مدیریت ورزشی را در رزومه خود داشته باشند.»

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)