خبرگزاری پرسپولیس : مربی دروازه بانهای تیم فوتبال پرسپولیس گفت: شرایط ما در آستانه بازی با فولاد خوب است و بچه ها روحیه بهتری دارند چون دیدند که استقلال صدرنشین را هم می توانند شکست دهند.

سعید عزیزیان مربی دروازه بانهای تیم پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: این هفته میزبان فولاد هستیم و شرایط ما در حال حاضر خوب است و بچه ها با روحیه تر شده اند چون دیدند که استقلال صدرنشین را هم می توانند ببرند هر چند که نشد چرا که پنالتی های ما را نگرفتند. ما می رویم تا فولاد را ببریم و تیم در رده های بالاتر جدول قرار بگیرد اجازه نمی دهیم که فولاد مثل استقلال از دستمان در برود.

وی افزود: فولاد تیم خوب، جوان و دونده ای است و فرکی از مربیان خوب و بااخلاق کشورمان است و در کنار وي احمد سجادی است که فولاد را بهتر از سال های قبل ساخته اند و توانسته اند در جمع مدعیان قرار بگیرند.

وی تصریح کرد: ما کار خودمان را به بهترین نحو انجام می دهیم و 3 دروازه بان آماده داریم تا اول گل نخوریم و بعد به فکر گل زدن باشیم. باید حواسمان جمع باشد تا از فولاد ضد حمله نخوریم و خیلی خوب و دونده بازی کنیم تا از پس فولاد بر بیاییم و 3 امتیاز این بازی حساس خانگی را کسب کنیم.

وی در ادامه گفت: فولاد در تهران شانسی برای پیروزی مقابل ما ندارد. ما باید خیلی تلاش کنیم و زحمت بکشیم تا ببریم. دیگر اجازه نداریم امتیازات را از دست بدهیم و حتما هم پیروز می شویم. ما با تلاش و دوندگی زیاد شانس آنها را از بین می بریم تا به هدفمان برسیم، فولاد در ورزشگاه آزادی و جلوی چشم هواداران خوب پرسپولیس که برای تشویق و حمایت همه جانبه از تیم می آیند، شانسی برای پیروزی نخواهد داشت.

وی افزود: بودن علی کریمی برای هر تیمی نعمت است. پرسپولیس بازیکنان خوبی دارد و الان که کریمی نیست، بچه ها باید خیلی تلاش کنند تا جای خالی او را پر کنند، تیمی که دنبال برد است نباید به بود و نبود یک بازیکن فکر کند بلکه باید همه بازیکنان ما تلاش کنند تا جای خالی کریمی را پر کنیم و بتوانیم نتایج مطلوبی پر کنیم.

عزیزیان در پایان گفت: تلاش ما این است که قهرمان جام حذفی شویم و سهمیه آسیا را کسب کنیم، البته در لیگ برتر هم شانسی داریم و نا امید نیستیم و دنبال نتیجه هستیم تا جزو سه، چهار تیم اول جدول قرار بگیریم.

پرسپولیس در نیم فصل اول امتیازات زیادی را از دست داد و نتوانست جایگاه خوبی در جدول داشته باشد اما تلاش می کنیم تا در ادامه لیگ نتایج خوبی کسب کنیم و بتوانیم به جمع مدعیان لیگ برسیم، هدف ما کسب سهمیه آسیایی است و باید به این جایگاه برسیم تا توقعات مردم و هواداران را برآورده کنیم و بتوانیم پرسپولیس را به جایگاه واقعی اش برسانیم، در این راه نیاز به حمایت همه جانبه هواداران پرسپولیس داریم تا با کمک و تشویق آنها سهمیه حضور در لیگ قهرمانان آسیا را به دست بیاوریم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)