مرجع خبری پرسپولیس : مربی دروازه‌بان‌های سابق پرسپولیس گفت: به خاطر پرسپولیس و رفع هر گونه مشکل حاشیه‌ای بخشی از پولم را بخشیدم.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس؛ سعید عزیزیان پس از جدا شدنش از پرسپولیس اظهار داشت: امروز در جلسه‌ای با مسئولان باشگاه پرسپولیس به توافق نهایی رسیدم که دیگر در این تیم نباشم.

برای من خیلی سخت بود این تصمیم را بگیرم اما به نظرم باید این کار را می‌کردم.

وی افزود: از پرسپولیس رفتم تا نگویند می‌خواهم برای این تیم حاشیه‌سازی کنم، به همین دلیل سعی کردم زودتر کار را یکسره کنم. امروز مطالبات خودم را دریافت کردم و قرار است چکی که دریافت کرده ام تا 2 روز آینده وصول شود. البته باید بگویم بخشی از پول خودم را نیز فقط به خاطر پرسپولیس بخشیدم.

عزیزیان گفت: جدا شدنم ناراحت کننده است اما ای کاش خدا کند مشکل پرسپولیس من باشم و با رفتنم همه چیز درست شود چون برای من موفقیت این تیم از همه چیز مهم‌تر است.

عزیزیان در پایان خاطرنشان کرد: از تمام بازیکنان و هوادارانی که مرا تحمل کردند تشکر می‌کنم و امیدوارم پرسپولیس با این تغییرات به خواسته خود برسد. من از شما می‌پرسم من باید در این تیم چه کار می‌کردم که انجام ندادم اما اشکالی ندارد. پرسپولیس نیاز به آرامش دارد و امیدوارم همیشه موفق باشد.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)