مرجع خبری پرسپولیس : بحث بر سر جذب دروازه‌بان ششدانگ در پرسپوليس و اينكه هر گلري به اين تيم مي‌آيد داعيه دروازه‌بان اول بودن دارد را با سعيد عزيزيان مطرح كرديم اما دستيار استيلي صراحتا گفت از حالا گلر يك نداريم. عزيزيان به گزينه‌هاي مد نظر پرسپوليس هم اشاره كرد.

‌ ‌
آقاي عزيزيان كار جذب دروازه‌بان جديد به كجا رسيد؟
‌ حقيقت اين است كه ما با آقايان رودباريان، معمارزاده، محمدي و آشنا در حال مذاكره‌ايم و يكي از اين جمع را انتخاب خواهيم كرد.

 

شما گفته بوديد سه گلر همسطح مي‌خواهيد اما الان در كنار هم قرار دادن دو گلر همسطح هم عاجزيد؟

‌بله اما ما فقط مي‌توانيم 6 بازيكن ليگ برتري جذب كنيم و نمي‌توانيم با جذب 2 گلر سهميه‌مان را كم كنيم. سعي مي‌كنيم يك گلر خوب بگيريم و يك دروازه‌بان رده سني اميد خوب داشته باشيم.

پس قصد استفاده چرخشي از گلرهايتان را نداريد؟
‌نه اصلا، وقتي گلري ثابت مي‌شود كار مي‌كند. حتي با يك اشتباه هم دروازه‌بان را عوض نمي‌كنيم چرا كه هر آدمي اشتباه مي‌كند. سعي مي‌كنيم زياد جابجا نكنيم و در دروازه ثبات داشته باشيم.
چهار سال پيش اما نيمي از فصل را واعظي بازي كرد و نيمي ديگر را رودباريان؟
‌ آن سال مهدي واعظي گلر اول‌مان بود اما حسن رودباريان هم از تيم ملي آمد. ما آن سال 4 گلر خوب داشتيم و هر كس خوب كار كرد درون دروازه قرار گرفت.
ظاهرا كنار هم قرار دادن دو گلر خوب اين روزها خيلي سخت شده؟
‌ ما سعي مي‌كنيم اول دو دروازه‌بان‌مان رابطه دوستانه‌اي برقرار كنند چون اگر دوست و رفيق باشند كار بهتر پيش مي‌رود. ممكن است دو بازيكن به خاطر رقابت، رابطه خوبي با هم نداشته باشند اما كدورت نبايد باشد. ما نمي‌خواهيم در پست دروازه‌باني زياد تغيير بدهيم و به همين خاطر دروازه‌بان‌هايمان نبايد مشكلي داشته باشند.
با توجه به گران شدن گلرها انگار پرسپوليس دنبال دروازه‌بان ارزان‌تري است.

ظاهرا بحث دروازه‌بان اول بودن خيلي بالا گرفته و انگار دارد مشكل‌ساز مي‌شود؟
‌هيچ دروازه‌باني نمي‌تواند خودش تصميم بگيرد و بگويد من گلر اول هستم چرا كه سرمربي و مربي دروازه‌بان‌ها بعد از تمرين‌ها و بازي‌ها اين مساله را مشخص مي‌كنند. از الان نمي‌توان گفت دروازه‌بان اول كيست چرا كه همه از جمله آقاي حقيقي بايد بيايند، بدنسازي كنند، در بازي‌هاي دوستانه و تمرين‌ها حاضر شوند و جايگاه خودشان را سفت و سخت نگه دارند. ما نمي‌توانيم بگوييم X دروازه‌بان اول است و Y دوم. ما سعي مي‌كنيم در بازي‌هاي تداركاتي و تمرين‌ها كه حالت انتخابي دارد دروازه‌بان اول‌مان را معلوم كنيم. در اين ميان مهم اين است كه چه كسي مي‌تواند به پرسپوليس كمك كند و اينكه بخواهد به خودش كمك كند، مهم نيست.

 

 

 

 

 

 

‌ اتفاقا اين نفراتي كه نام بردم به مسائل مالي زياد اهميت نمي‌دهند.

براي اينها اول اسم پرسپوليس مهم است. هر 4 نفرشان هم خيلي دوست دارند به پرسپوليس بيايند اما تا صددرصد نشود، نمي‌توان در مورد گزينه قطبي صحبت كرد.

 

 

حالا از اين گزينه‌ها كه نام برديد، احتمال پرسپوليسي شدن كدام يك بيشتر است؟
‌ ما در حال مذاكره با اين نفرات هستيم اما نمي‌توانيم بگوييم كدام يك به پرسپوليس نزديك‌ترند. تا وقتي كار تمام نشود اسمي نمي‌بريم.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)