خبرگزاری پرسپولیس : مربی دروازبانان پرسپولیس گفت: نیلسون گلر اول است اگر احتیاج شد از دیگران استفاده می کنیم. برای ما نفرات مهم نیستند، مهم پرسپولیس است.

* وضعیت اردوی کرج چطور بود؟
– از شنبه تمرینات را در دهکده ورزشی شروع کردیم و بچه ها با اشتیاق و روحیه کار کردند تا  گذشته را جبران کنند. تیم با آرامش روزی ۲ نوبت در هوای پاک تمرین انجام می داد و با یک بازی دوستانه  که با نتیجه قاطع ۶ بر یک به پایان رسید، اردو به تمام شد.
* فردا در لیگ برتر با نفت تهران دیدار خواهید داشت وضعیت پرسپولیس را چطور می بینید؟
– نفت تیمی منضبط است که با وجود آقایان ابراهیم زاده و قنبری به عنوان کادر فنی و بازیکنان  جوان و دونده خوب کار کرده و ما در اردو روی سیستم و نقاط ضعف و قوت آنها کار کردیم تا بتوانیم با برد در این دیدار و بازی عقب افتاده برابر گهر تا رده های پنجم تا ششم صعود کنیم.
* روز شنبه که اولین روز اردو سرخپوشان بود، شما حضور نداشتید؟
– به خاطر مریضی پسرم و همراهی او تا دکتر اجازه و مرخصی گرفته بودم.
* جریان طلب شما از شاهین بوشهر به کجا انجامید؟
– مبلغ کل آن ۱۴۱ میلیون تومان و متعلق به ۲ سال قبل است. علی افراشته رئیس هیات مدیره وقت شاهین بوشهر بابت طلب من و حمید استیلی از چکهای شخصی خود استفاده کرد که حاج آقا علیپور هم در جریان است که ایشان ۲سال پیش قول پرداخت ۴۸ ساعته داد. ۲ ماه قبل هم در مراسم ختم مادر افراشته با جناب لاریجانی (رئیس مجلس) صحبت کردم و ایشان فرمودند با مشاورشان آقای زمانی حرف بزنم.  افراشته جواب تلفن مرا هم به جز یک مورد نداد.
* وضعیت دروازه بانان پرسپولیس قبل از بازی با نفت را چطور ارزیابی می کنید؟
– نیلسون، محمدی و عابدزاده هر ۳ از لحاظ اخلاقی و فنی خوبند. نیلسون حرفه ای است و در کنار او ۲ گلر جوان داریم. وقتی می بینم دروازه بانها راحت با هم کار می کنند اشتیاق من هم بیشتر می شود.
* رضا محمدی در سپاهان گلر اول یا دوم بود اما در پرسپولیس گاهی اوقات روی نیمکت هم نمی نشیند آیا اعتراضی نکرده است؟
– هیچ بازیکنی حق اعتراض ندارد و در قرارداد هم بیان شده است. این وظیفه سرمربی است که با مشاوره با من دراوزه بان اول را انتخاب کند. اگر مشکلی ناگهانی پیش بیاید بعد از نیلسون یکی از این دو را استفاده می کنیم.
* با این وضعیت امیر عابدزاده و رضا محمدی شانسی برای بازی در جام حذفی هم ندارند؟
– همه شانس دارند. باید ببینیم از لحاظ روحی و روانی و فنی وضعیتشان چطور است. نیلسون گلر اول است اگر احتیاج شد از دیگران استفاده می کنیم. برای ما نفرات مهم نیستند، مهم پرسپولیس است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)