مرجع خبری پرسپولیس : مربی سابق دروازه بان های پرسپولیس گفت: مصطفی دنیزلی توانایی بازگرداندن پرسپولیس به روز های اوج خود را دارد.

 

سعید عزیزیان افزود: پرسپولیس در نیمه اول مقابل شهرداری تبریز به هیچ عنوان خوب كار نكرد اما در نیمه دوم بازی بسیار بهتری از این تیم مشاهده كردیم. تعویض های بسیار خوب دنیزلی باعث تغییر در شیوه بازی پرسپولیس شد و این تیم می توانست حتی برنده این بازی باشد.

 

مربی سابق دروازه بان های پرسپولیس و بازیكن اسبق این تیم گفت: با آمدن دنیزلی بازیكنان با برنامه تر و باانگیزه تر شده اند و این كاملا در شیوه بازی آنها مشخص است.

 

وی تصریح كرد: اطمینان دارم پرسپولیس با بازیكنان با تجربه ای چون كریمی، مهدوی كیا و هاشمیان می تواند به روز های خوب خود باز گردد زیرا این بازیكنان پتانسیل جمع كردن تیم را دارند.

 

وی در خصوص اینكه به دلیل اشتباهات دروازه بان ها او را از پرسپولیس اخراج كردند اما همچنان شاهد این اشتباهات هستیم، اظهار داشت:از من به شدت ایراد گرفتند اما با رفتن من همچنان شاهد اشتباهات دروازه بان ها هستیم. متاسفانه دروازه بان های پرسپولیس تمركز ندارند و همین مساله باعث افت آنها در این فصل شده است.

 

وی در ادامه خاطرنشان كرد: از اینكه حقیقی توانست به فوتبال اروپا برود بسیار خوشحالم و به او پیشنهاد می كنم با تمركز بالا به كار خود ادامه دهد.

 

پیشكسوت باشگاه پرسپولیس تهران در خصوص اینكه آیا به خاطر عدم حمایت استیلی همچنان از او به خاطر كنارگذاشتنش ناراحت است، گفت: از استیلی ناراحت هستم و او می توانست بسیار بهتر از من حمایت كند اما موضوعی كه تحملش برای من در این مدت سخت بود نداشتن دلیل برای اخراجم است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)