پرسپولیس نیوز : پیشکسوت فوتبال کشور می‌گوید: رحمان احمدی اگر در روز خوبش باشد می‌تواند در روز بازی با کره ایران را یک تنه به جام جهانی صعود دهد.

سعید عزیزیان  در رابطه با عملکرد احتمالی رحمان احمدی در بازی مهم ایران و کره اظهار کرد: من فکر می کنم رحمان یکی از بهترین دروازه بانان حال حاضر فوتبال ایران است که اگر اول نباشد قطعا دوم خواهد بود. به نظرم این دروازه بان قابلیت های بسیاری در درون دروازه دارد که می تواند برای تیم ملی ما مفید باشد.

وی افزود: رحمان احمدی در برهه ای قرعه حضور در درون دروازه تیم ملی به نامش خورده که این تیم در شرایط بسیار سختی قرار دارد. با این حال اگر او تحت فشار روانی بازی قرار نگیرد و ما نیز او را تحت فشار نگذاریم قطعا مشکلی در این پست نخواهیم داشت.

این کارشناس فوتبال تصریح کرد: همه ما باید توجه کنیم که در شرایط کنونی فقط رحمان احمدی را برای ایستادن در درون دروازه داریم و باید به این دروازه بان روحیه بدهیم. او از نظر من هیچ تفاوتی با سید مهدی رحمتی ندارد و اگر بهتر نباشد قطعا کمتر هم نیست. البته باید توجه داشت که رحمان احمدی به لحاظ تجربه ای قدری نسبت به سیدمهدی رحمتی تجربه کمتری دارد.

عزیزیان گفت: خوشبختانه رحمان احمدی در این دو بازی اخیر گلی از لبنان و قطر دریافت نکرده و این برای ما بسیار خوب است او می تواند در روز سخت بازی با کره به لحاظ روانی آماده باشد و کمک زیادی به تیم ملی کند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا تجربه کم رحمان احمدی برای بازی با کره او را دچار استرس نخواهد کرد گفت: این درست که احمدی تجربه زیادی ندارد و ممکن است قدری کارش سخت باشد اما مطمئنم اگر وی روز خوبش باشد حتی می تواند یک تنه ایران را به جام جهانی ببرد.

عزیزیان در پایان در رابطه با حضور بهزاد غلامپور به عنوان یک استقلالی در کنار علی دایی در پرسپولیس اظهار کرد: این موضوعی است که باید به آن حرفه ای نگاه کرد و به بهزاد غلامپور برای حضور در پرسپولیس تبریک می گویم. من امیدوارم ایشان در کنار علی دایی با زحماتی که می کشند زمینه اعتلا و پیشرفت پرسپولیس را فراهم کنند و بنده هیچ مشکلی به عنوان یک پرسپولیسی با این قضیه ندارم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)