خبرگزاری پرسپولیس : پیشکسوت تيم فوتبال پرسپولیس در خصوص تومیلاو ساویچ، سرمربی دروازه بانان مدنظر گل محمدی گفت: مربی دروازه بان هاي ذوب آهن روزمه خوبی دارد اما به نظرم مربی گلرهای پرسپولیس باید ایرانی باشد.

سعید عزیزیان افزود: در دوران مربیگری دنیزلی،‌ مربی دروازه بانهای پرسپولیس خارجی بود و سرخپوشان ما بیشتر بازیها 4 گل می خوردند، مربی گلرهایی که ژوزه آورده بود هم نتوانست کاری انجام دهد.

وي اظهار داشت: در مجموع مربی خارجی به خاطر اینکه با روحیات دروازبانها آشنایی ندارد به درد پرسپولیس  نمی خورد.
 
پیشکسوت پرسپولیس در خصوص احتمال مربیگری وحید قلیچ برای گلرهای سرخپوشان گفت: قلیچ از قدیمی های پرسپولیس  است به نظر می رسد پروین وی را به گل محمدی معرفی کرده اما بهتر است که سرمربی اختیار تام داشته باشد و خودش مربی دروازبان ها را انتخاب کند.
 
عزيزيان تصریح کرد: پرسپولیس مربيان بزرگی همچون سلطانی، قلیچ و عابدزاده در زمانهای گذشته داشته است و یحیی گل محمدی بهتر است یکی از پیشکسوتان پرسپولیس را برای مربی دروازبانها انتخاب کند زيرا آنها از اين تيم شناخت کافي دارند و این تیم نیازی به مربی دروازبانهای تيم هاي دیگر ندارد.
 
وی در خصوص دستیاران گل محمدی گفت: باقری وجهه خوبی دارد و هوادران پرسپولیس و دیگر تیم ها احترام زيادي برای وي قائل هستند به نظرم وی یک وزنه روحی برای پرسپولیس محسوب می شود؛ ادموند بزیک هم در دوران بازیکنی اش در  پرسپولیس گلهای زیاد زده و می تواند به مهاجمان  پرسپولیس در امر گلزنی کمک کند.
 
پيشکسوت تيم فوتبال پرسپوليس بیان داشت: حسین عبدی هم با مربیان  بزرگی کار کرده و با  فنونی که آموخته می تواند به گل محمدی  یاری برساند در مجموع پرسپولیسی های قدیمی می توانند دست به دست هم بدهند تا تیم محبوبشان از بحران نجات یابد.
 
وی درباره بازی تیم فوتبال پرسپولیس  با ملوان بندر انزلی  گفت: پرسپولیس  هنوز اعضای کادر فنی اش به طور کامل مشخص نشده است و این موضوع در کار تیمی سرخپوشان تاثیر خواهد گذاشت امیدوارم بازیکنان پرسپولیس  بتوانند در طول دیدار با ملوان بندر انزلی رفته رفته بازی را در دست بگیرند و نتیجه خوبی را کسب کنند.
 
عزيزيان درادامه تصریح کرد:  بازیکنانی همچون مازیار زارع، مهرداد اولادی،  پژمان نوری و بادامکی قبلا در پرسپولیس  بوده اند و شناخت خوبی از تیم سابقشان دارند همین امر کار پرسپولیسی ها را سخت خواهد کرد ملوانی ها تیم زهرداری هستند و سرخپوشان باید حواسشان را جمع کنند تا این تیم را در آزادی شکست دهند

وی درباره انتخاب شیرینی به عنوان رئیس کانون پیشکسوتان پرسپولیس گفت: پرسپولیس بزرگان زیادی دارد و بهتر بود یکی از بازیکنان قدیمی سرخپوشان این مسئوليت را بر عهده می گرفت اما بايد بگويم که شیرینی هم در یک سال اخیر توانسته تجربیات زیادی در مدیریت به دست آورد و امیدوارم در پست جدیدش هم موفق باشد.

گفتنی است:  تیم فوتبال  پرسپولیس در چهارچوب مسابقات مرحله یک هشتم نهایی باید به مصاف بندر انزلی در ورزشگاه  آزادی برود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)