مرجع خبری پرسپولیس : مربی دروازه بانان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: سرمربی تیم ملی بدلیل حضور دو دروازه بان پرسپولیس در این تیم، میثاق را کنار گذاشت.

 

به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، سعید عزیزیان در مورد علت حضور یک دروازه بان در اردوی ترکیه گفت: پس از اعلام اسامی تیم ملی و حضور علیرضا حقیقی در اردوی تیم ملی و در اختیار گرفتن میثاق، در نظر داشتیم از مسعود داستانی دروازه بان سوم و تیم امید پرسپولیس بهره ببریم که بدلیل شرکت وی در امتحانات کنکور نتوانست ما را همراهی کند.

وی افزود: پس از آن قرار شد یک گلر تستی را به تیم اضافه کنیم که به دلیل مشکلات پاسپورت، این بازیکن نتوانست در کنار ما باشد اما اگر طی روزهای آتی مشکل گذرنامه اش حل شود به تیم ما اضافه خواهد شد. در مورد حسین نائیجی هم باید بگویم که تصورمان این بود که این دروازه بان زیر 23 سال است اما اینطور نبود و از او در سهمیه زیر 23 سال نمی توانیم استفاده کنیم. ما دروازه بان زیر 23 سال می خواهیم که بتوانیم به او اطمینان کنیم تا در کنار حقیقی و میثاق بتواند خواسته کادر فنی را عملی کند.

 

عزیزیان درخصوص کنار گذاشتن میثاق از تیم ملی و شرایط روحی اش اظهار داشت: میثاق بازیکن خوب و حرفه ای است و تمرینات را به شکل کامل انجام می دهد و واقعا در این اردو با شرایط روحی و روانی مناسب وضعیت خوبی دارد و پرتلاش تمرین می کند ولی کمی اضافه وزن دارد و ما تلاش می کنیم در این چند روز او را به شرایط ایده آل برسانیم.

 

وی تصریح کرد: میثاق بدلیل اینکه تنها دروازه بان ماست، نمی توانیم روی او فشار بیاوریم. ضمن اینکه در شرایطی که نیاز باشد من خودم درون دروازه می ایستم تا تمرینات، فشار روی او نیاورد.

 

مربی دروازه بانان پرسپولیس افزود: به نظر من میثاق از تیم ملی خط نخورده و جزو چهار دروازه بان خوب ایران است و حالا بنابه تشخیص سرمربی تیم ملی باید 3 دروازه بان در تیم ملی حضور داشته باشند و چون از پرسپولیس دو دروازه بان در اردوی تیم ملی شرکت داشتند، میثاق را فعلا کنار گذاشتند.

 

عزیزیان در پایان در مورد حقیقی نیز گفت: حقیقی یکی از بهترین دروازه بانان کشورمان است که می تواند عنوان دروازه بان اول تیم ملی را کسب کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)