خبرگزاری پرسپولیس :  مربی دروازه‌بان‌های پرسپولیس گفت: نیلسون کاملا آماده است و محمدی و عابدزاده هم دروازه‌بان‌های آینده‌داری هستند.

سعید عزیزیان مربی جدید دروازه‌بان‌های پرسپولیس پس از اولین حضورش در تمرین این تیم گفت: خوشحالم که دوباره به تیم سابقم بازگشتم. امیدوارم بتوانم باز هم به تیم محبوبم خدمت کنم. وقتی گل‌محمدی از من خواست که به پرسپولیس بیایم اطاعت امر کردم و آمدم.

وی درباره وضعیت دروازه‌بان‌های پرسپولیس گفت: خوشبختانه نیلسون سرپنجه و آماده است و محمدی و عابدزاده هم جوان‌های خوب و باانگیزه‌ای هستند که من در آن‌ها آینده بسیار خوبی دیدم.

وی در ادامه و در پاسخ به این سوال که وضعیت امیر عابدزاده که دروازه‌بان دوم پرسپولیس است چگونه است،‌ گفت: به هر حال شرایط بازی مشخص می‌کند که از کدام دروازه‌بان استفاده کنیم اما فکر ما این است که همیشه از بهترین دروازه‌بان در ترکیب اصلی استفاده کنیم. فعلا نیلسون دروازه‌بان اول ماست و دو دروازه‌بان دیگر ما باید کار کنند تا به شرایط ایده‌آل برسند که هر گاه خواستیم از آن‌ها استفاده کنیم آمادگی لازم را داشته باشند.

عزیزیان در ادامه و در پاسخ به این سوال که با توجه به فشردگی بازی‌های لیگ برتر و جام حذفی نگران نیست که نیلسون فشار زیادی را متحمل شود، گفت: نیلسون یک دروازه‌بان حرفه‌ای است که حرفه‌ای فکر و زندگی می‌کند. خودم هم با او صحبت کرده‌ام که هر گاه احساس خستگی کرد بگوید تا به او استراحت بدهم. مطمئن باشید که نیلسون حرفه‌ای است و خودش خیلی حواسش به این مسئله جمع است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)