پرسپولیس نیوز : پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: پرسپولیس بزرگ بازیکن بزرگ نیز می‌خواهد و ما نباید یک دفعه تیم را جوان کنیم.

سعید عزیزیان پیرامون مشکلات فوتبال و باشگاه پرسپولیس گفت: ما در تیم‌های پایه نیاز به یک بازنگری کلی داریم. فدارسیون می‌گوید هزینه کردیم ولی هزینه‌های فدراسیون مدیریتی نیست. مشکل بعدی نبود بازی‌های تدارکاتی مناسب با تیم‌های خوب است. وینگادا تیم امید را در اختیار گرفت ولی نتوانست نتیجه خوبی بگیرد. اگر جای آن مربی ایرانی بود بازخواست می‌شد و با او برخورد خوبی انجام نمی‌دادند  اگر شرایط اینگونه ادامه پیدا کند تیم بزرگسالان نیز دچار مشکل کم‌بازیکنی و نبودن پدیده در فوتبال ایران می‌شوند.

عزیزیان در مورد مشکلات باشگاه پرسپولیس نیز، گفت: من تیم پرسپولیس را دوست دارم و در این تیم بزرگ شدم. ما پیشکسوتان چیزی را که می‌بینیم می‌گوییم و نباید کسی به خودش بگیرد و ناراحت شود. پرسپولیس بزرگ بازیکن بزرگ می‌خواهد. ما نباید یکدفعه تیم را جوان کنیم. امسال بازیکنان بزرگ و با تجربه‌ای را از دست دادیم که به ضرر این تیم شد و در حق آن بازیکنان نیز ظلم زیادی صورت گرفت. پرسپولیس تیم بزرگی است و امیدوارم که به جایگاه اصلی خود برسد که هوادارانش خوشحال شوند.

عزیزیان درباره دروازه‌بان‌های تیم پرسپولیس نیز، گفت: من سال قبل با نیلسون کار کرده بودم. او گلر خوب و حرفه‌ای است و تنها مشکلش این است که باید روحیه داشته باشد. امسال نیلسون روحیه لازم را ندارد و از لحاظ روحی و روانی در شرایط خوبی نیست. البته سوشا مکانی نیز گلر خوبی است و با فولاد خوب نتیجه گرفته بود و در آسیا نیز خوب کار کرده بود ولی من نیلسون را در شرایط حساس به سوشا ترجیح می‌دهم.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)