خبرگزاری پرسپولیس : پیشکسوت تيم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس به خاطر برد مقابل پیکان قبل از تعطیلات لیگ برتر با روحیه خوبی مقابل ذوب آهن اصفهان قرار خواهند گرفت.

سعید عزیزیان افزود: ذوب آهن مهره های خوبی دارد این تیم اصفهانی در ابتدای فصل متزلزل بود اما با آمدن فرهاد کاظمی متحول شد و به طور حتم برای به دست آوردن سه امتیاز بازی به مصاف پرسپولیس می رود.

عزیزیان در ادامه اظهار داشت: اگر پرسپولیسی ها دوندگی شان زیاد باشد توانایی شکست تیم فوتبال ذوب آهن را خواهند داشت.

وی درباره احتمال حضور شهاب گردان در درون دروازه پرسپولیس گفت: با اینکه نیلسون مصدوم است اما پزشکان پرسپولیس تمام تلاششان را می کنند تا وی را به بازی با ذوب آهن برسانند شهاب گردان با یک اشتباه نیمکت نشین شد اگر ژوزه به گردان اعتماد کند وی می تواند شایستگی اش را نشان دهد نشان دهد.

پيشکسوت تيم فوتبال پرسپوليس درباره احتمال بازگشت نیکبخت واحدی به تیم پرسپولیس گفت: نیکبخت با تیم گهر درود لرستان قرارداد دارد و آنها هم حساب ویژه ای برروی بازی نیکبخت باز کردند به نظر نمی رسد مایلی کهن حاضر شود نیکبخت واحدی به پرسپولیس برود.

به هرحال حتی نیکبخت واحدی در فوتبال کشورمان اجحاف شده است امیدوارم بازگشت با شکوه به میادین فوتبالی داشته باشد شایان ذکر است تیم فوتبال پرسپولیس در هفته پانزدهم فردا شب باید به مصاف تیم فوتبال ذوب آهن در ورزشگاه آزادی برود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)