مرجع خبری پرسپولیس : مربي پيشين دروازه‌بان‌هاي پرسپوليس عملكرد ضعيف ميثاق معمارزاده را حاصل مشكل روحي و رواني او مي‌داند.

 

سعيد عزيزيان درباره عملكرد ميثاق معمارزاده در چند هفته اخير ليگ برتر اظهار كرد: يكي دو ماهي است كه بازي‌هاي پرسپوليس را از تلويزيون پيگيري مي‌كنم. ميثاق از لحاظ روحي و رواني پايين آمده، نمي‌دانم كه دليلش چيست.

 

بايد كند و كاو كنند تا ببينند مشكل از كجاست.

 

وي ادامه داد: نمي‌شود با دو سه ساعت جلسه در باشگاه، مشكل را بيابيم. ممكن است مشكل از بيرون زمين و تمرين‌ها، با دوستان و در خانواده باشد. به هر حال مشخص است كه ميثاق در اين سه چهار هفته عملكرد خوبي نداشت. نظر شخصي من اين است كه باشگاه بايد عليرضا حقيقي را نگه مي‌داشت. عليرضا گلر خوبي است. الان كه ميثاق از لحاظ روحي پايين آمده، حقيقي به درد تيم مي‌خورد، اما فقط باشگاه به درآمدزايي فكر مي‌كرد كه در اين صورت فقط پرسپوليس ضرر كرد. ميثاق و عليرضا مشكل داشتند اما الان كه حقيقي نيست، چرا مشكل پيش مي‌آيد؟ زماني كه حقيقي بود مشكل كمتر بود، اما گل‌هاي خورده پرسپوليس بيشتر شده است. الان كه حقيقي رفته است ميثاق بايد از لحاظ روحي آزاد باشد كه بايد كند و كاو كرد تا ديد مشكل از كجاست. من در نيم فصل اول داشتم اين كند و كاو را مي‌كردم كه به من فرصت ندادند. مي‌خواستم با خانواده‌اش صحبت كنم تا مسئله را حل كنيم. معلم بايد بازيكنش را ببيند، صحبت كند و با او دوست باشد تا بازيكن هم درددل‌هايش را به او بگويد.

 

مربي سابق دروازه‌بانان پرسپوليس همچنين با بيان اينكه زمان اخراجم گفته‌اند مشكل مربي گلرهاست افزود: الان كه تيم نمي‌تواند نتيجه بگيرد، باز هم مشكل مربي گلرهاست؟ اگر اين طور است پس چرا او را اخراج نمي‌كنيد؟ باشگاه پرسپوليس بايد به من اجازه مي‌داد تا صحبت كنم شايد چيزهايي داشتم كه به دردشان مي‌خورد. اين بايد از مديريت باشگاه سوال شود و آن‌ها مشكل را بگويند. من نمي‌خواهم چوب لاي چرخ پرسپوليس بگذارم چون آن را دوست دارم، اما بايد بيايند صحبت كنند و همچنين يك شوكي به تيم وارد شود. امروز در برنامه ورزش و مردم آقاي رويانيان روي خط آمد و گفت “در حال حاضر بهترين مربي گلر به تيم آورده‌ايم اما چهار چهار تا گل مي‌خوريم”. مديريت باشگاه در مورد اخراج من زود تصميم گرفت و تصميم ايشان بر اساس خط‌هايي بود كه به ايشان داده بودند.

 

عزيزيان در ادامه با بيان اينكه استفاده از دروازه‌بان دوم پرسپوليس يك ريسك محسوب مي‌شود، گفت: معلوم نيست حسين هوشيار كه دروازه‌بان دوم تيم است، مي‌تواند بازي كند يا نه. اگر باشگاه او را گرفته حتما گلر خوبي است. من هم فقط يك بازي او را ديدم و با يك بازي نمي‌توان روي يك دروازه‌بان نظر داد. ضمن اين كه او در دسته‌ يك بازي كرده و شرايط آن با ليگ برتر متفاوت است.

 

وي ادامه داد: من اشتباه ميثاق را مي‌گويم همچنان كه از او حمايت هم مي‌كنم. نمي‌توانم چشمانم را ببندم و بگويم كه ميثاق گلر خوبي است. اين طور نيست. بايد اشتباه‌هايش را بپذيرد. من هم از او انتقاد مي‌كنم. انتقادي كه باعث پيشرفت او شود.چون پرسپوليس در حال حاضر يك دروازه‌بان دارد و او را هم اگر بخواهيم بكوبيم و خرابش كنيم، پرسپوليس ضرر مي‌كند. ميثاق اگر دوست دارد به من زنگ بزند تا با عنوان دو دوست، نه شاگرد و معلم با هم صحبت و مشكلاتش را حل كنيم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)