مرجع خبری پرسپولیس : پرسپولیس در خط حمله ضعف دارد چراکه با توجه به تمام موقعیتهایی که در بازی با ملوان بدست آورد نتوانست به بیش از یک گل برسد.

 

سعید عزیزیان مربی دروازه‌بانهای پرسپولیس معتقد است که این تیم در خط حمله یک سرزن تمام عیار مثل علی دایی می‌خواهد تا از فرصتهایی که بدست می‌آورد بهتر استفاده کند. حرفهای عزیزیان را در ذیل می‌خوانید:

*بازی اول لیگ را مقابل ملوان در ورزشگاه آزادی مساوی کردید، این بازی را چطور تحلیل می‌کنید؟

 

– به نظر من واقعا بازی خوبی بود. اولین بازی همیشه سخت و مشکل است. ملی‌پوشان ما 2 روز بود که به تیم ملحق شده بودند و هماهنگ نبودند و کاری هم نمی‌شد انجام دهیم اما بچه‌های ما هرچه در توان داشتند، در زمین گذاشتند اما بدشانسی و عدم هماهنگی نگذاشت به گلهای بیشتری برسیم و بازی در مجموع مساوی شد اما در کل راضی بودیم.

 

*ملوان را در این دیدار چطور دیدید؟

– ملوان همیشه تیم خوبی بوده، تیمی دونده و جنگنده که در این دیدار از جان مایه گذاشتند. نیمه اول تیم ما سوار بر بازی بود اما در نیمه دوم آنها جلو آمدند و فقط دفاع نمی‌کردند به همین دلیل بازی جذاب‌تر شد.

 

*پرسپولیس یک مهاجم سرزن کم دارد، این مشکل را می‌خواهید چگونه حل کنید؟

– اولادی سر زن است اما پرسپولیس باید یک سرزن تمام عیار داشته باشد. اولادی فصل قبل در ملوان با سر به پرسپولیس گل زد و مهارت خوبی در بازی با سر دارد اما پرسپولیس باید یک سرزن تمام عیار داشته باشد.

 

*یک سرزن تمام عیار مثل علی دایی، ‌درست است؟

– بله، سرزن تمام عیار مثل کریم باوی، جمشید شاه‌محمدی یا علی دایی که سرزنهای بسیار خوبی بودند. پرسپولیس در حال حاضر به چنین بازیکنی نیاز دارد.

 

*پس از گل ملوان علی دایی در ورزشگاه آزادی به شدت تشویق شد، در این رابطه چه نظری دارید؟

– نظر خاصی ندارم. تماشاگران باید یک مقدار صبر و  تحمل داشته باشند. گل بد خوردیم، به ثانیه نکشید که دایی تشویق شد. بالاخره تماشاگران دایی را دوست دارند و تشویقش کردند اما هیچ وقت چنین اتفاقی در پرسپولیس نیفتاده بود. حالا چه مشکلاتی بوده، نمی‌دانم اما باید به تیم فرصت بدهند تا بچه‌ها خودشان را نشان دهند. اولین بازی همیشه سخت است هر چند که به نظر تماشاگران احترام می‌گذارم.

 

*تشویق دایی چه فشاری روی تیم آورد؟

– هم می‌توان جنبه مثبت آن را دید و هم جنبه منفی این قضیه را در نظر گرفت. اگر تماشاگران تیم را تشویق کنند بچه‌ها روحیه می‌گیرند چون به حمایت آنها نیاز داریم تا بهتر کاری کنیم. البته تشویق دایی خیلی کم طول کشید چون بلافاصله گل زدیم و بازی خوبی هم بعد از گل به نمایش گذاشتیم. به نظر من تشویق دایی بچه‌ها را به خودشان آورد و نتیجه گرفتیم.

 

*بازی با شاهین بوشهر را چطور پیش‌بینی می‌کنید؟

– بازی واقعا سختی است. ما پارسال در این تیم بودیم و بازیکنان شاهین را مثل بچه‌های خودمان دوست داریم اما الان به پرسپولیس تعهد داریم و دنبال نیتجه خوبی در بوشهر هستیم. شاهین بازیکنان خوبی دارد و همین مسأله باعث می‌شود بازی خوب و جذاب شود.

 

*به کسب پیروزی در خانه شاهین امیدوار هستید؟

– ما پرسپولیس هستیم و همیشه باید به پیروزی فکر کنیم. با تمریناتی که داشتیم خیلی امیدواریم که دست پر از زمین خارج شویم. ما برای کسب 3 امتیاز به بوشهر می‌رویم.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)