خبرگزاری پرسپولیس : پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با نفراتی که پرسپولیس در اختیار دارد توقع بیشتری از تیم داریم، البته بدشانسی هم گریبانگیر تیم پرسپولیس شده است.

علیرضا عزیزی  افزود: تیم پرسپولیس پتانسیل بالاتر از این را دارد. یکی از مسائلی که باید بیشتر روی آن کار شود، این است که بازیکنان باید بیشتر دنبال توپ بروند و فضا سازی کنند. بازیکنان باید با دوندگی بیشتر، گروهی حمله کنند تا بتوانند به گل برسند. یکی از مشکلات این است که پرسپولیس در حمله نفرات کمی دارد. در این بازی شرایط بهتر بود اما بهتر از این لازم است. بچه ها باید در جریان بازی چه در دفاع و چه در حمله بیشتر از یکدیگر حمایت کنند و لازمه این مساله حرکت بیشتر است.

وی ادامه داد؛ پایه فوتبال روز دنیا حرکت و کار بدون توپ است. البته باید منصف باشیم و بگوئیم تیم بدشانس هم بوده است. یا موقعیت ها به گل تبدیل نمی شود یا پنالتی ها را برای پرسپولیس نمی گیرند یا اینکه مسائل دیگری پیش می آید.

 بازیکن سابق پرسپولیس تصریح می کند؛ بازیکنان پرسپولیس باید از حاشیه ها دوری کنند، چون جدی ترین آفت برای تخریب تیم، حاشیه است. با دوری از حاشیه ها می توان به اتحاد و همبستگی دست پیدا کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)