رئیس اتحادیه فوتبال ایران گفت: اگر توپ‌های آل‌اشپورت که در لیگ برتر استفاده می‌شود برای سال ۲۰۰۷ بود که امروز با یک شوت ساده می‌ترکید.

به گزارش تسنیم، عزیزالله محمدی در خصوص جلسه مسئولان فدراسیون فوتبال با مدیران 9 باشگاه لیگ برتری اظهار داشت: شرایط فولادخوزستان نسبت به سایر تیم‌های لیگ برتری حادتر است و این باشگاه امکان حضور در لیگ قهرمانان آسیا را ندارد.

وی ادامه داد: نمایندگان ادارات کل و باشگاه‌ها در این جلسه حضور داشتند که در آن مشکلات موجود مطرح شد و امیدوارم در مدت زمان اعلام شده این نواقص رفع شود.

رئیس اتحادیه فوتبال ایران در پاسخ به این سوال که فکر می‌کنید این مشکلات برطرف شود؟ گفت: فکر می کنم خیلی‌از موانع به زودی رفع شود.

وی با اشاره به مشکلات موجود در ورزشگاه‌ها خاطر نشان کرد: اسکوربورد ورزشگاه غدیر اهواز و تعدادی دیگری از تجهیزات این مجموعه ورزشی مشکلاتی دارد. مسئولان تیم فولاد قول داده‌اند بودجه حل مشکلات آن به زودی تامین شود. نور ورزشگاه دستگری تهران هم مشکل دارد که مسئولان باشگاه نفت تهران قول رفع آن را نیز داده‌اند.

محمدی افزود: برای رفع مشکلات ورزشگاه تختی تهران هم قرار شده راه آهن سورینت، پیکان و نفت با  کمک یکدیگر آن را رفع کنند. ضمن اینکه مدیریت تربیت بدنی استان شیراز هم قول‌های مساعدی در خصوص رفع ایرادات حافظیه شیراز داده است.

وی با اشاره به نشست فردای خود با مسئولان اداره کل ورزش گیلان خاطر نشان کرد: قرار است ورزشگاه سردار جنگل برای 2 تیم داماش و ملوان تجهیز شود. ضمن اینکه ورزشگاه آزادی تهران هم مشکلی ندارد.

محمدی در خصوص اینکه به نظر می‌رسد اطلاعات از داخل ایران به AFC داده شده است، گفت: نمی‌توان گفت کسی اطلاعات را به خارج از کشور داده است اما به قدری در کشور آزادی است که همه می‌توانند در باره هر موضوعی صحبت کنند. اتفاقاً این نکته مثبتی است، چرا که می‌گویند کشور ما بسته است و این مسئله نشان از عدم آن دارد.

وی ادامه داد: باید مثبت اندیش باشیم و خوشبینانه بیاندیشیم. خیلی از مربیان ما در خصوص نور ورزشگاه‌های مختلف کشور صحبت کرده‌اند که احتمال دارد مسئولان AFC از این صحبت‌ها به این نتیجه رسیده باشد.

رئیس اتحادیه فوتبال ایران در خصوص توپ‌های لیگ برتر گفت: ظلم بالسویه عین عدل است و تمامی تیم‌ها لیگ برتری از این تو‌پ‌ها استفاده می‌کنند. ما نمی‌توانیم با برند نایکی قراردادی منعقد کنیم. آدیداس هم طبق آن چیزی که می‌خواهیم قراردادی امضا نمی‌کند. تنها می‌خواهند قیمت تمامی توپ‌ها را آن هم با قیمت اصلی از ما بگیرند که این وسط شرایط آل‌اشپورت از همه بهتر بود. کمیته داوران و چند باشگاه این توپ‌ها بررسی کردند که از هر نظر خوب بود.

وی افزود: در 2 سال اول هیچ مشکلی وجود نداشت اما سال گذشته توپ‌های جدیدی آمد که در چند سال آینده در همه کشورها استفاده خواهد شد. فیفا به دنبال این بود که با راهکاری یا افزایش طول دروازه‌ها و موارد دیگر گل‌های یک دیدار را افزایش دهد اما در نتیجه این توپ‌ها را رونمایی کرد. به علت اینکه زمین‌های ما غیر استاندارد هستند نتوانستیم از این توپ‌ها استفاده کنیم و به این نتیجه رسیدیم که فعلا به درد ما نمی‌خورد.

محمدی گفت: روی این توپ‌ها سال 2007 درج شده که نشان از سالی است که فیفا آن را تایید کرده است. اگر اینها برای سال 2007 بود که امروز با یک شوت ساده می‌ترکید.

وی در پایان تصریح کرد: در صحبتی که با جعفری مدیر آل‌اشپورت داشتم، گفتم که اگر جای او بودم قرارداد را لغو می‌کردم. این شرکت همین حالا هم 3 هزار توپ مجانی به سازمان لیگ داده است که قیمتش می‌شود 900 میلیون تومان. این توپ‌ها هم‌اکنون در لیگ‌های 2 فرانسه و آلمان هم استفاده می‌شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)