دوشنبه 5 اسفند(12:30)

مرجع خبری پرسپولیس : على عسكرى: زمين چمن حافظيه بيشتر شبيه آسفالت بود

حميدرضا على عسكرى، بازيكن با آتيه پرسپوليس معتقد است عدم شناخت وينگادا از بازيكنان باعث شده بازى اش به چشم بيايد و خودش را به سرمربى تحميل كند. فرصتى دست داد تا با على عسكرى همصحبت شويم كه ماحصل صحبت هاى وى را در ادامه مى خوانيد:
pnnc • بازى با برق چطور بود؟
بازى خوبى بود. متاسفانه شرايط زمين به گونه اى بود كه نمى شد در آن كارهاى تاكتيكى را به خوبى انجام داد. انگار نه انگار كه روى زمين چمن بازى مى كرديم و زمين حافظيه بيشتر شبيه به آسفالت بود. 

pnnc • بعد از حضور وينگادا براى اولين بار در تركيب ثابت پرسپوليس به ميدان رفتى. در اين خصوص صحبت كن.
نظر مربى بود. همينطور كه موقع بازى كردن تابع او هستم اگر نيمكت نشين هم باشم اعتراضى ندارم و از دستورات وينگادا پيروى مى نمايم.

در زمان قطبى و پيروانى كمتر بازى مى كردى اما در هر ۳ بازى كه هدايت پرسپوليس با وينگادا بود به ميدان رفتى. در اين مورد چه نظرى دارى؟
مربيگرى امرى سليقه اى است و من هم به خوبى اين موضوع را درك كرده ام. پس از حضور وينگادا در پرسپوليس با توجه به اين كه وى شناخت چندانى از بازيكنان نداشت معيار را روى عملكرد در تمرينات گذاشت. خدا را شكر آمادگى بدنى ام مورد توجه وينگادا قرار گرفت و من را در تركيب قرار داد.
فكر مى كنى در آينده نيز در تركيب پرسپوليس به ميدان بروى؟
نهايت سعى خودم را انجام مى دهم تا اين اتفاق بيفتد. شخصاً دوست دارم براى پرسپوليس بازى كنم. اميدوارم باز هم اين اتفاق بيفتد.
قبول دارى پرسپوليس مقابل برق خوب بازى نكرد؟
بله اين موضوع را قبول دارم. اميدوارم در آينده جبران كنيم.
به غير از شرايط نامساعد زمين عوامل بد بازى كردن پرسپوليس چه بود؟
در اين مدت بازى هاى ليگ به هم نزديك بود و خستگى در بين بازيكنان ما موج مى زد. اين هم مى تواند يكى از دلايل بد بازى كردن تيم ما باشد.
فكر نمى كنى با شروع رقابت هاى ليگ قهرمانان آسيا از قدرت پرسپوليس در ليگ كاسته شود؟
نه، ما نيمكت خوبى داريم. شما نگاه كنيد، من بازيكنى بودم كه زياد در تركيب تيمم بازى نمى كردم اما الان شرايط به گونه اى است كه به من هم بازى مى رسد. اگر اين تعادل در بين بازيكنان برقرار شود قطعاً در آسيا و ادامه رقابت هاى ليگ با قدرت ظاهر مى شويم.
هدف پرسپوليس در آسيا و ليگ چيست؟
ما قطعاً براى قهرمانى در آسيا و ليگ پاى به رقابت ها گذاشتيم اما در ليگ شانسمان كمتر شده است. به همين خاطر بايد در آسيا با قدرت ظاهر شويم تا به اميد خدا با كسب عنوان قهرمانى هواداران را خوشحال كنيم.
حرف آخر؟
از هواداران پرسپوليس خواهش مى كنم صبور باشند تا در آينده مزد اين صبورى را بگيرند. ما قطعاً در آينده بهتر كار خواهيم كرد تا طرفداران خوشحال شوند

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)