مرجع خبری پرسپولیس : نایب رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال گفت: داور بازی پرسپولیس با داماش باید در صورت مشاهده صحنه‌های شنیع خاطیان را اخراج می‌کرد.

 

وی با اشاره به اینکه همه اتفاقات فوتبال هفته گذشته تحت تاثیر حاشیه بازی پرسپولیس و داماش قرار گرفت، گفت: من هم از صحنه های بازی پرسپولیس و داماش متاسفم و در این باره داور بازی باید بازیکنان خاطی را اخراج می کرد.

اما با توجه به اینکه برخوردها در حین شادی گل روی داد و مدت زمان بسیار کوتاهی بود و بازیکنان به همه نزدیک بودند، داور بازی نتوانست به خوبی تشخیص بدهد که این حرکات شنیع صورت گرفته است.

عسگری افزود: در صحنه گل دوم کمک داور بازی نزدیک به صحنه بود، اما آنقدر شلوغ بود که وی هم متوجه نشد.در هر صورت در زمان شادی گل تشخیص این صحنه ها آسان نیست.

وی درباره قضاوت محسن قهرمانی در بازی استقلال و مس سرچشمه گفت:صحنه اخراج کاملا درست بود و بازیکن مس با نیروی بیش از حد و بی پروا تکل رفت و قهرمانی به خوبی قانون را اجرا کرد.

 
عسگری تصریح کرد: در صحنه اخراج تیموریان، محسن قهرمانی زمانی متوجه درگیری او با هم تیمی اش شد که الفاظ زشتی از دهان تیموریان خارج شد. خوشبختانه قهرمانی به خوبی از پس این بازی برآمد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)