معاون فنی باشگاه ذوب‌آهن گفت: شیرینی، سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس در مراسم قرعه‌کشی جام حذفی به دلیل وجود رسانه‌ها تنها قصد خودنمایی داشت.

فارس؛ محمدعلی عسگری اظهار کرد: نماینده باشگاه ذوب‌آهن در مراسم قرعه‌کشی جام حذفی بودم و پس از من هم شیرینی سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس به عنوان نماینده باشگاه به این مراسم آمد، قرار بود قرعه کشی در دفتر سازمان لیگ برگزار شود که به ما گفته شد نمایندگان اصحاب رسانه آمده‌اند و به طبقه همکف بروید.

وی تصریح کرد: پس از آن من به مسئول برگزاری گفتم که این لیوان‌ها را بردارند و قرعه‌ها را به دلیل وجود اصحاب رسانه در جعبه‌های شکیل تری قرار بدهند که این کار انجام شد و پایین رفتیم و من هم به عنوان نماینده باشگاه ذوب‌آهن قرار شد قرعه تیم‌ها را بردارم و شیرینی قرعه میزبان و مهمان را انتخاب کند و در شرایطی که به هیچ عنوان من قرعه‌ها را نمی‌دیدم دستم را در جعبه کردم و یکی از قرعه‌ها را برداشتم که نام تیم پرسپولیس درآمد و پس از من هم شیرینی بدون اینکه قرعه‌ها را ببیند نام تیم مهمان را بیرون آورد.

معاون فنی باشگاه ذوب‌آهن تاکید کرد: اعتراض شیرینی به این بود که ما آرا را دیده بودیم اما این مراسم در حالی اتفاق افتاد که ما هیچ دخالتی در انتخاب فولادشهر به عنوان میزبان بازی دو تیم ذوب‌آهن و پرسپولیس در جام حذفی نداشتیم چراکه نام شهر مهمان را خود شیرینی درآورد و چگونه می‌شود با این وجود ما در این مراسم تقلب کرده باشیم.

وی افزود: این حرکت سرپرست پرسپولیس از پیش تعیین شده بود که در صورتی‌که میزبان نشدند جو قرعه‌کشی را بهم بریزند.

معاون فنی باشگاه ذوب‌آهن اضافه کرد: از برخوردی که شیرینی با من داشت ناراحت شدم، اما من نمی‌توانم حق باشگاه ذوب‌‌آهن را به یک تیم تهرانی بدهم چراکه باید جوابگوی باشگاه باشم.

وی در مورد دلیل اعتراض شیرینی گفت: وی به دلیل جوی که در آن مراسم حاکم بود و تمام خبرنگاران حضور داشتند تنها قصد خودنمایی داشت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)