کارشناس داوری فوتبال گفت: در بازی با آلومینیوم داور تمرکز نداشت و یک پنالتی برای پرسپولیس نگرفت.

حسین عسگری در گفتگو با مهر، درباره قضاوت جنجالی رضا منصوریان داور بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک گفت: بازی های دور برگشت آغاز شده و شرایط جدول و مسابقات سخت تر می شود. داورها باید در نهایت آمادگی جسمانی و روحی باشد. در این بازی اتفاقات زیادی رخ داد. متاسفانه به خاطر کیفیت فیلمبرداری و کم بودن دوربین ها نمی توان روی بعضی از صحنه ها به خوبی نظر داد.

وی افزود: در دقیقه 39 نمی توان به صورت قطعی گفت که روی شیخ دیاباته مهاجم پرسپولیس پنالتی صورت گرفت یا نه مگر اینکه فیلمی از این صحنه با زاویه بهتری وجود داشته باشد.

کارشناس داوری در خصوص صحنه اخراج علیرضا بیرانوند دروازه بان پرسپولیس به دو نکته اشاره کرد و گفت: ابتدا اینکه جاگیری کمک داور فوق العاده غلط بود. به نظرم کمک داور دو متر از دفاع پرسپولیس عقبتر بود و نمی توان به تصمیم او اعتماد کرد. در ادامه بیرانوند روی بازیکن آلومینیوم خطا کرد که تصمیم داور در اخراج دروازه بان پرسپولیس درست بود.

عسگری همچنین درباره خطای مشکوک روی مهدی ترابی بازیکن پرسپولیس در نیمه دوم اظهار کرد: روی ترابی در محوطه جریمه آلومینیوم خطای واضح رخ داد و متاسفانه داور یک پنالتی به سود پرسپولیس اعلام نکرد. به نظرم منصوریان به خاطر اعتراضات زیاد، تمرکز نداشت و بازی از دست او در رفته بود.

وی در پایان تاکید کرد: تصمیم داور در مردود اعلام کردن گل آلومینیوم درست بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)