دوتن از اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس خواستار بازنگری علیرضا بیرانوند روی تصمیم خود برای جدایی شدند.

پس از جنجال‌های پیش آمده بر سر فسخ قرارداد علیرضا بیرانوند با باشگاه پرسپولیس، از روز گذشته تاکنون بسیاری از پیشکسوتان و نزدیکان پرسپولیسی بیرانوند در تلاش هستند تا این دروازه‌بان را از تصمیم خود برای جدایی از جمع سرخپوشان منصرف کنند.

یکی از شاخص‌ترین این افراد، وحید امیری هافبک بااخلاق پرسپولیس است که از روز گذشته تاکنون چندین بار تلاش کرده است تا بیرانوند را منصرف کند و حتی بارها با این بازیکن صحبت کرده است.

در همین راستا حتی شب گذشته حسین شهریاری و حسین خبیری دو تن از اعضای هیئت مدیره پرسپولیس نیز با حضور در منزل بیرانوند با او درباره مشکلاتش به گفت‌و‌گو پرداختند.

شماره یک تیم ملی ایران که آتش اختلافاتش با درویش سر بر آورده است روز گذشته حاضر به گفت و گو با هیچ یک از مدیران باشگاه نشد اما وقتی اصرار دو تن از اعضای هیأت مدیره برای برقراری ارتباط را دید پاسخ آنها را حوالی ساعت ۱۱ شب گذشته داد.

بیرانوند که به شدت از بدقولی مدیران باشگاه و درویش گلایه‌مند است، در این جلسه پیشنهاد داده باشگاه پرسپولیس ابتدا تمام مطالبات او را پرداخت کند و سپس این بازیکن حاضر است با نصف مبلغ پیشنهادی استقلال دوباره با سرخپوشان قرارداد ببندد، پیشنهادی که ظاهراً رضا درویش چندان موافق عملی شدن آن نیست و مدیرعامل پرسپولیس معتقد است نباید اختلاف قرارداد بیرانوند با سایر بازیکنان خیلی زیاد شود و در صورت بروز این اتفاق اتحاد موجود در تیم از بین خواهد رفت.

دو عضو هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس ضمن بررسی گفته‌های درویش در خصوص آخرین جلسه اش با بیرانوند نسبت به صحبت‌های او کمال تعجب را کردند. بیرانوند در گفت و گو با این دو نفر اعلام کرد به هیچ وجه قصد فسخ نداشته است اما بی اعتنایی شخص درویش و یکی از مسئولان باشگاه باعث چنین تصمیمی از جانب بیرانوند شده است. همچنین بیرانوند تقاضای مالی خود برای افزایش قرارداد را نیز اعلام کرده است اما به هر دو عضو هیأت مدیره اعلام کرده است حاضر نیست با ادبیات درویش به کار خود در پرسپولیس ادامه دهد.

نکته جالب توجه اینکه هر دو عضو هیأت مدیره اصرار به بازگشت بیرانوند داشتند. آنها رفتن دروازه بان پرسپولیس به استقلال را برای شخص بیرانوند و همچنین تمام اعضای هیأت مدیره سنگین دانسته و رفتن او را به مثابه استعفای دسته جمعی هیأت مدیره دانستند. آنها روی پرداخت بخش قابل توجه دیگری از پول بیرانوند تا ظهر پنجشنبه نیز تاکید کردند اما بیرانوند آن را هم فعلا نپذیرفته است.

دودِ آتش اختلافات درویش با بیرانوند نه تنها به چشم هواداران پرسپولیس رفته است بلکه یحیی گل محمدی نیز به هیچ وجه از شرایط راضی نیست اما قصدی برای استعفا ندارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)