مورینیو که در مصاحبه های قبلی مجبور بود در مورد ماتا و داوید لوئیز صحبت کند، این بار با سوال های پیاپی در مورد ده بروین روبرو شد؛ مسئله ای که او را به شدت عصبانی کرد.

 

ژوزه مورینیو، سرمربی چلسی، در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار تیمش مقابل استوا بخارست، از سوال خبرنگاران در مورد غیبت کوین ده بروین در فهرست تیمش عصبانی شد و جلسه را ترک کرد.

ده بروین در فهرست آبی ها برای دیدار مقابل حریف رومانیایی قرار نگرفت و به همین دلیل در لندن ماند. ادن آزارد هم به دلیل مصدومیت، تیمش را در این دیدار همراهی نمی کند.

مورینیو که در مصاحبه های قبلی مجبور بود در مورد ماتا و داوید لوئیز صحبت کند، این بار با سوال های پیاپی در مورد هافبک بلژیکی روبرو شد.

آقای خاص در پاسخ گفت:" من این شیوه شما که فقط در مورد یک بازیکن سوال می کنید، نه کل تیم، دوست ندارم.
 
فوق العاده است چون کسی در مورد ماتا سوال نکرده؛ سه هفته بود که همه در مورد ماتا می پرسیدند. حالا سوال ها در مورد کوین است.
 
به نظر می رسد همه علاقه دارند در مورد بازیکنانی بپرسند که بازی نمی کنند. او انتخاب نشد. این تصمیم من بود. تنها 11 بازیکن می توانند بازی کنند و من تلاش می کنند براساس عملکرد آنها در تمرینات و بازی ها تصمیم گیری کنم.
 
من همیشه سعی می کنم صادق باشم. من با خوان صادق بودم و به خاطر آنچه او در تمرینات و بازی ها انجام داد، حالا بازی می کند.
 
من از بازی کوین در دیدار با سوئیندون راضی نیستم و از نحوه تمرین او هم رضایت ندارم.
 
اما شما دوست دارید در مورد بازیکنانی بپرسید که در تیم نیستند. متشکرم."

ده بروین در دیدار چلسی مقابل تاتنهام هم حضور نداشت و همین مسئله توجه رسانه ها را جلب کرد. البته با بازیکنان زیادی که این تیم در اختیار دارد، این اتفاق طبیعی به نظر می رسد.

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)