رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس، پرداخت 150 میلیون تومان از صندوق پیشکسوتان به این باشگاه را تکذیب کرد.

صبح امروز یکی از رسانه‌ها ادعا کرد با هماهنگی مسئولان ارشد ورزش کشور و مساعدت آنها از کانال صندوق حمایت از پیشکسوتان و قهرمانان ورزشی 150 میلیارد تومان پول برای انجام امور پرسپولیس به این باشگاه پرداخت شده است.

این رسانه همچنین در توضیح این خبر نوشت که هنوز درباره مکانیزم این انتقال مالی سنگین، جزییاتی در دسترس نیست، اما ریاست این صندوق با حسین شهریاری، رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس است.

حسین شهریاری، رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس، این خبر را تکذیب کرد و گفت: این خبر حتی یک‌درصد هم صحت ندارد و ما حتما از رسانه‌ای که این خبر را منتشر کرده است، شکایت می‌کنیم.

او همچنین تاکید کرد: نکته اینجاست که در‌ مجموع صندوق در طول یک سال، ۳۰ تا ۳۵ میلیارد تومان گردش مالی دارد. چطور می‌تواند ۱۵۰ میلیارد به‌ ما بدهد؟ اگر فضای رسانه‌ای می‌خواهد پرسپولیس را تخریب کند، راهش این نیست.

شهریاری عنوان کرد: ظاهرا در فصل نقل و انتقالات، همه دوست دارند فضاسازی کنند، اما این یک اتهام خیلی بزرگ بود که هم باشگاه و هم من از رسانه‌ای که این خبر را منتشر کرد، شکایت خواهیم کرد.

او در پایان گفت: ضمنا این خبر یک اشتباه ديگر هم داشت و من هیچوقت در پتروشیمی نبوده‌ام و همیشه در عضویت کارخانه سایپا بوده‌ام.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)