پرسپولیس نیوز : درحالیکه وزیر ورزش و جوانان نگران واگذاری سرخابی‌ها به بخش خصوصی است، عضو فراکسیون ورزش مجلس تاکید دارد اگر اراده‌ای برای واگذاری‌ها این دو باشگاه وجود داشت،‌ مقدمات آن فراهم می‌‌شد.

 غلامرضا اسداللهی در مورد اینکه محمود گودرزی عنوان کرده زیر ساخت‌های واگذاری پرسپولیس و استقلال فراهم نیست، ضمن بیان مطلب فوق گفت: چنین حرف‌هایی جای تاسف دارد و بجای بهانه جویی، بهتر است زیر ساخت‌های واگذاری را فراهم کند زیرا مسئول واگذاری سرخابی‌ها بر عهده دولت و وزارت ورزش است.

وی در ادامه افزود:‌ از آنجایی‌که واگذاری‌ باشگاه‌ها بر اساس اصل 44 قانون اساسی الزامی است و همچنین فیفا نیز چنین انتظاری دارد، اگر اراده‌ای در دولت وجود داشت، زیر ساخت‌های لازم برای واگذاری این دو باشگاه را ایجاد می‌کرد. محمود گودرزی هم به جای بهانه‌جویی و اظهار نظر کردن‌های این چنینی، زمینه واگذاری را فراهم کند.

نماینده مردم تربت جام، تایباد و باخرز در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد:‌ اگر مشکل را در قانون می‌دانند چرا مرحله اول مزایده را برگزار کردند. اظهار نظرهای این چنینی باعث افزایش شبهات در زمینه واگذاری‌ها می‌شود و از آنجایی متولی این کار دولت است، باید شفاف عمل کند تا مشکلی پیش نیاید.

اسداللهی همچنین گفت: اگر وزیر ورزش و جوانان نگران نداشتن مشتری است، باید مطلع باشد که قانون برای چنین موقعیتی پیش بینی دارد و پس از برگزاری سه مرحله مزایده و کاهش قیمت، باید واگذاری به صورت توافقی صورت گیرد.

طبق اعلام سایت خانه ملت، محمود گودرزی در آخرین اظهار نظر خود گفت: رفتار بخش خصوصی، رفتاری پیچیده است کما اینکه در گذشته دیده‌ایم بخش‌های خصوصی که خریدار یک باشگاه مطرح بودند، به خاطر اینکه خروجی اقتصادی برای آنها نداشت، زمین خورده و یا رها کردند. من نگران این مساله هستم که این باشگاه‌ها بعد از واگذاری در ظرف مدت کوتاهی تضعیف یا از بین بروند و یا زمین بخورند.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)