پرسپولیس نیوز :  عضو هیات رییسه فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی گفت: واگذاری دو باشگاه پرسپولیس و استقلال آزمون و خطا نیست که بعدها دوباره مشکل ساز شود.

حسین گروسی روز چهارشنبه  افزود: سهام این دو باشگاه پرطرفدار پایتخت قطعا به هواداران و به کسانی که دغدغه ورزش را دارند، واگذار خواهد شد.

وی با بیان اینکه سهام دو باشگاه پرسپولیس و استقلال را می توان به صورت بلوکی واگذار کرد، یادآور شد: واگذاری بلوکی به این معنا نیست که تنها به یک نفر واگذار شود. در واگذاری بلوکی، سهام را می توان به صورت خرد به متقاضیان فروخت که این موضوع در همه جای دنیا مرسوم است.

گروسی تصریح کرد: به هر ترتیب واگذاری باشگاه پرسپولیس و استقلال به بخش خصوصی، باری به هر جهت نیست و روشی علمی برای واگذاری باشگاه ها است که در همه جای دنیا مرسوم است و به هیچ عنوان آزمون و خطا نیست.

این عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: شاید مشکلاتی پیش رو وجود داشته باشد، اما روش واگذاری این دو باشگاه به گونه ای است که در آینده دچار مشکل نشوند و این روش در کشورهای اروپایی هم انجام شده است.

گروسی بیان داشت: فکر می کنم برای خصوصی شدن دو باشگاه حامیان مالی قوی تری حضور پیدا کنند و هم هواداران دو تیم حمایت کنند، ضمن آنکه راهکارهای درآمدزایی خوبی هم باید برای دو باشگاه پیدا شود.

نماینده مردم شهریار در مجلس شورای اسلامی در پایان تصریح کرد: راه های درآمدزایی فقط این نیست که دولت پول بدهد، بلکه با تبلیغات، فروش لباس و پوشاک و سایر فعالیت های اقتصادی هم می توان درآمدزایی کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)