پرسپولیس نیوز : عضو کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اعلام کرد که بازیکن جدید تیم فوتبال پرسپولیس قراردادش با باشگاه راه‌آهن فسخ شده و نیازی هم به رضایت‌نامه نداشته است.

حسین عبداللهی در خصوص وضعیت قرارداد علی علی‌پور با باشگاه راه‌آهن و اینکه این بازیکن امروز (سه‌شنبه) با پرسپولیس قرارداد امضا کرد و آن را در هیئت فوتبال به ثبت رساند، گفت: در قرارداد علیپور و این دسته از بازیکنان قید شده که در صورت عدم دریافت 30 درصد از مبلغ قرارداد تا نیم فصل، قرارداد به صورت یک‌طرفه فسخ می‌شود.

وی افزود: در آیین‌نامه فدراسیون فوتبال هم چنین مسئله‌ای قید شده است به همین دلیل و با توجه به اینکه علی‌پور مبلغ مورد نظر را از باشگاه راه‌آهن دریافت نکرده بود ما به سازمان لیگ اعلام کردیم که این بازیکن می‌تواند قراردادش را با باشگاه راه‌آهن فسخ کند و این نامه را صادر کردیم. علی‌پور هم شرایطی مشابه وحید طالب‌لو داشت که با حکم کمیته انضباطی قراردادش فسخ شد و به استقلال رفت.

عضو کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در خصوص اینکه باشگاه راه‌آهن مدعی شده رضایت‌نامه علی‌پور را صادر نکرده است، اظهار داشت: این بازیکن طبق قانون نیازی به رضایت‌نامه ندارد. بازیکنی که طبق آیین‌نامه قراردادش فسخ می‌شود نامه‌ای که از کمیته انضباطی دریافت کرده را به سازمان لیگ می‌برد و کارهای مربوط به فسخ قرارداد را سازمان لیگ انجام می‌دهد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)