پرسپولیس نیوز: علی عطایی که به عنوان مدیرعامل باشگاه چادرملوی یزد انتخاب شده از باشگاه پرسپولیس جدا شد.

عطایی در دوران مدیریت جعفر سمیعی به عنوان مدیر اداری، مالی و پشتیبانی باشگاه پرسپولیس انتخاب شد و طی دو سال اخیر با حضور مجید صدری و همینطور رضا درویش نیز به کار خود ادامه داد.

با این حال طی هفته‌های اخیر صحبت‌هایی درباره حضور عطایی در چادرملوی یزد به عنوان مدیر باشگاه شنیده می‎‌شد که در نهایت این انتقال رسمی شد و او با حضور در مراسم معارفه به صورت رسمی کار خود را در این باشگاه دسته اولی آغاز کرد.

معاون سابق پرسپولیس با اعلام این مطلب در صفحه خود نوشت:

سلام خدمت هواداران عزیز پرسپولیس
نزدیک به یک‌سال و نیم از حضور من در باشگاه پرسپولیس می‌گذرد و امروز با سربلندی می‌گویم خدمتی صادقانه و عاری از ریا به پرسپولیس و هواداران پرشمارش داشتم که قضاوت در مورد آن را به گذر زمان می‌سپارم.
با نهایت تشکر از برادرم جعفر سمیعی که تجربه زیبای حضور در پرهوادارترین تیم ایران را مدیون او هستم و با قدردانی از اعتماد آقایان صدری و درویش که هر یک به نوبه خود اختیاراتی فراتر از معاون به بنده تفویض نمودند، قطعا همکاری با ۳ مدیرعامل با تفکرات و روحیات متفاوت از افتخارات بنده بوده.
افتخار می‌کنم که شش ماه به عنوان تنها معاونِ باشگاه توانستم حتی در زمان انتقالِ مدیریت بین مدیران پیشین و فعلی، امور جاری را اداره کنم.
این اتفاق، در کنار لطف هواداران، افتخار دوران کاری من خواهد بود که توانستم با تکیه بر اعتماد مدیران وقت، پروسه مهم و حیاتی خصوصی سازی و عرضه سهام با آورده ۳۵۰ میلیاردی و همچنین اکثر موارد نقل و انتقالاتی فصل جاری که به اینجانب محول شده بود را به نحو احسن به سرانجام برسانم.
ایجاد ساختار سازمانی و تعریف فرآیندها، ایجاد و تسری سیستم اتوماسیون اداری به جهت ثبت اسناد و مکاتبات، پیگیری امور مالیاتی، تسویه بخش عمده ای از بدهی های باشگاه و … از جمله موارد مهمی بود که توسط اینجانب صورت گرفت.
جدایی از باشگاهی که در سخت‌ترین شرایط هم حاضر به رها کردنش نبودم، بسیار دشوار است اما این توقف همکاری را در این نقطه واجب و لازم می‌دانم. قلبم همیشه همراه پرسپولیس و هواداران متعصب و پرشور بزرگ‌ترین باشگاه ایران خواهد بود و امیدوارم روزی قصه ما دوباره به هم پیوند بخورد.
از همکاران عزیزم که در طول این مدت همکاری صادقانه داشتند تشکر میکنم قطعا یکی از تلخی های این جدایی فرصت دیدار کمتر آنان خواهد بود.
اگر قصوری از سمت اینجانب صورت گرفته، عامدانه نبوده چون همیشه تلاش کردم در بالاترین سطح کاری خود باشم. قضاوت‌های از سرِ ناآگاهی را حلال می‌کنم و برای هواداران عاشق پرسپولیس از خداوند متعال آرزوی کامیابی و خشنودی دارم.
به امید تکرار قهرمانی‌های پرسپولیس و بالا ماندن پرچم سرخ پرافتخارش.
یا حق

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)