پرسپولیس نیوز : احمدرضا عابدزاده را باید محبوب‌ترین چهره تیم ستاره‌های ایران دانست، حداقل در تمرینات ستاره‌ها این را به راحتی می‌شود فهمید؛ او حتی بیشتر از علی کریمی تشویق می‌شود.

 احمدرضا اين روزها با وجود مصدوميتي كه دارد در تمرين ستاره‌ها حاضر مي‌شود و همان ابهت هميشگي را دارد. عابدزاده كه جمعه هفته آينده زانوي خود را به ‌دست جراحان مي‌سپارد، اين روزها با وجود درد براي تيم ستاره‌ها بازي مي‌كند. او با همين مشكل جلوي ستاره‌هاي دنيا هم ظاهر مي‌شود. وقتي از احمدرضا در اين باره پرسيديم و گفتيم چطور با درد مي‌خواهيد بازي كنيد؟ پاسخ داد: «من سال‌ها با دردي كه در همين زانويم بود بازي كردم، حتي براي تيم‌ ملي. اين هم يك بازي روي تمام آن بازي‌ها. به عشق مردم جلوي ستاره‌هاي دنيا بازي مي‌كنم و اين درد را تحمل خواهم كرد.» احمدرضا گفت به اين درد عادت كرده است: «سال‌هاي سال است كه اين درد همراه من است. يك جورهايي به آن عادت كرده‌ام. زماني كه براي تيم ‌ملي بازي مي‌كردم با اين مصدوميت روبه‌رو شدم و تا امروز همراه من است ولي مانع نمي‌شود كه جلوي ستاره‌هاي دنيا بازي نكنم.»

شوخي مهدي هاشمي‌نسب جلوي عابدزاده
روبرتو كارلوس كيلو چند؟!
مهدي هاشمي‌نسب جزو بازيكناني است كه قطعاً جلوي ستاره‌هاي دنيا بازي مي‌كند. او اين روزها آماده به نظر مي‌رسد و كريم باقري هم از عملكردش راضي است. وقتي يكي از حاضران مي‌گفت كه ستاره‌ها در چپ و راست‌شان كارلوس و فيگو را دارند و مشكل‌ساز مي‌شوند، مهدي هاشمي‌نسب رو به احمدرضا عابدزاده گفت: «احمدآقا، اين‌ها فاز منفي مي‌دهند. اگر گذاشتيم يكي از اين‌ها نزديكت شوند… احمدآقا غمت نباشد، روبرتو كارلوس كيلو چند است؟!» اين جمله هاشمي‌نسب به آن معناست كه مي‌خواهد خيلي سفت جلوي ستاره‌هاي دنيا بازي كند. درباره مهدي مي‌گويند او مهاجم‌ها را در همان دقايق اوليه جوري مي‌زند كه ديگر دور و برش آفتابي نشوند!

عزيزي: احمدرضا هنوز هم مثل كوه است
دو چهره محبوب فوتبال ايران ديروز قبل از تمرين ستاره‌ها جلوي دوربين خبرورزشي ايستادند و عكسي به يادگار گرفتند‌؛ عابدزاده و خداداد عزيزي. اين دو كه محبوبيت زيادي دارند و هنوز بازي‌هاي خوبشان در ذهن خيلي‌هاست، بارها و بارها از سوي طرفداران تشويق شدند. عابدزاده و خداداد سال‌ها در تيم‌ ملي همبازي بودند. هيچ كس جرأت ندارد با احمدرضا شوخي كند اما خداداد جزو معدود بازيكناني است كه با عابدزاده رابطه خيلي خوبي دارد و زياد با هم شوخي مي‌كنند. ديروز هم وقتي آنها جلوي دوربين خبرورزشي ايستاده بودند تا عكس يادگاري بگيرند، خداداد روي كتف احمدرضا مي‌زد و مي‌گفت: «ماشاءا…، احمدرضا مثل دوران بازيگري هنوز هم مثل كوه است. او كه بود هيچ وقت نگران دروازه نبوديم.»

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)