فرزانه توسلی ستاره فوتسال زنان: قهرمانی پرسپولیس هیچ حرف و حدیثی نداشت و این تیم شایسته قهرمانی بود.

هشتمین قهرمانی پرسپولیس در ادوار لیگ برتر، بعد از ظهر دیروز در ورزشگاه قائم شهر رقم خورد و این تیم موفق شد با برتری چهار گله، ششمین قهرمانی خود در هفت دوره اخیر را از آن خود کند. اما پس از این قهرمانی بود که چهره‌های شناخته شده پرسپولیسی در دنیای ورزش، هنر و… نسبت به قهرمانی تیم محبوب خود واکنش نشان دادند. یکی از این افراد فرزانه توسلی، دروازه‌بان تیم ملی فوتسال زنان است که با دو قهرمانی در مسابقات آسیایی، به عقاب فوتبال زنان معروف است. توسلی که کاپیتان تیم ملی فوتسال زنان ایران است و در سال گذشته موفق شد به همراه تیم پیکان، با به ثبت رساندن بیشترین کلین شیت، عنوان قهرمانی سوپرلیگ فوتسال زنان را به دست آورد، از علاقه زیادش به پرسپولیس می‌گوید.

عکس‌‌های عابدزاده را به دیوار اتاقم نصب می‌کردم!
توسلی در ابتدای سخنانش از دلیل پرسپولیسی بودنش می‌گوید:‌ «راستش از همان کودکی پوسترهای احمدرضا عابدزاده و تیم پرسپولیس را به اتاقم نصب کرده بودم، نمی‌دانم چرا پرسپولیسی شدم اما بعدها دلایل زیادی برای پرسپولیسی ماندن، داشتم.»

این قهرمانی حرف و حدیثی نداشت!
دروازه‌بان با تجربه تیم ملی فوتسال زنان در ادامه با اشاره به قهرمانی پرسپولیس در لیگ بیست و دوم گفت :«این قهرمانی هیچ حرف و حدیثی نداشت، پرسپولیس شایسته قهرمانی بود به خصوص در هفت بازی گذشته که بازیکنان این تیم نشان دادند چه اندازه با یکدیگر یک دل و هم صدا هستند.» او ادامه داد:‌ «در برهه‌ای از فصل این تیم از دو رقیب خود عقب افتاد اما این بازیکنان و کادر فنی بودند که موفق شدند امتیازات از دست رفته را به بهترین شکل جبران کنند.»

پیش‌بینی کرده بودم که پرسپولیس قهرمان خواهد شد!
او در ادامه گریزی به چند هفته قبل زد و گفت: «چند هفته پیش بود که به شما گفتم همانطور که ما در تیم پیکان، در برهه‌ای از فصل از دو رقیب خود عقب افتادیم و در نهایت با جبران امتیازات از دست رفته، قهرمان سوپرلیگ شدیم. پرسپولیس هم امتیازات از دست رفته را جبران خواهد کرد. من زمانی این حرف را به شما گفتم که پرسپولیس چهار امتیاز از تیم سپاهان عقب افتاده بود.»

جام حذفی هم مال ماست
توسلی در خصوص دیدار آتی پرسپولیس در جام حذفی گفت: «با این روندی که در این هفته‌ها از پرسپولیس دیدم؛ این تیم پتانسیل قهرمانی در جام حذفی را نیز دارد و امیدوارم این اتفاق رقم بخورد.» او با وصف حال خودش بعد از قهرمانی سرخپوشان اشاره کرد: «قطعا تمام پرسپولیسی‌ها از قهرمانی تیم محبوب‌شان شاد هستند اما من از تماشای بازی روان پرسپولیس بیشترین لذت را بردم و از همه خوشحال‌تر بودم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)