مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پس از مسابقه برابر تراکتورسازی عصبی بودم و به همین خاطر آن صحبت ها را کردم.

به گزارش اوج نیوز،سید جلال حسینی درباره مصاحبه ای اخیرش مبنی بر  مشکل  با سرپرست تیم پرسپولیس  اظهارداشت:من به هیچ وجه نگفتم می خواهم از پرسپولیس بروم. درست است که پیشنهاد خوبی دارم اما منتظر سردار رویانیان هستم که به ایران بیاید و با او در این رابطه صحبت کنم. ضمن اینکه فراموش نکنیم پرسپولیس همیشه پرسپولیس است و به هیچ بازیکنی وابسته نیست.

وی افزود:به مدت یک فصل با پرسپولیس قرارداد دارم و  دوست دارم در صورت امکان تا آخر فصل برای تیمم بازی کنم. فکر می کنم با برنامه ریزی های خوبی که رویانیان برایمان تدبیر کرده اند در نیم فصل دوم پرسپولیسی متحول شد را می بینید.

حسینی درباره جزئیات مشکل خود با شیرینی عنوان کرد:از ایشان خواسته بودم تا کاری را برایم پیگیری کند اما بنده خدا درگیری های زیادی داشت و نتوانسته بود پیگیر کار من شود به همین خاطر کمی از او دلخور بودم که حل شد.

وی درباره اینکه گفته می شود 4 بازیکن در لیست مازاد پرسپولیس قرار گرفته اند گفت:از این موضوع خبر ندارم و فکر نمی کنم صحبت در این رابطه صحیح باشد. به عقیده من کلمه "مازاد" معنای خوبی ندارد و نباید ان را به کار برد. به هر حال برخی از بازیکن ها به دلیل  سبک بازی خود مورد پسند یک سرمربی قرار نمی گیرند چه بسا همان ها در تیم دیگری می توانند موفق باشند به همین دلیل می گویم نباید از کلمه مازاد استفاده کرد.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس  اظهارداشت:هیچ وقت بدون مشورت با رویانیان از تیم جدا نمی شوم و تصمیم نمی گیرم.هیچ کس نمی تواند منکر زحمات شبانه روزی سردار برای تیم شود ،ایشان هم قدرت دارند و هم مدیریت و پرسپولیس با او می تواند روزهای خوبی را داشته باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)