مرجع خبری پرسپولیس : هادي عقيلي مدافع بلندقامت سپاهان شايد اين تيم اصفهاني را ترك كند و اين خبر چندان خوشحال‌كننده‌اي براي سپاهاني‌ها نيست.

 

باشگاه العربي قطر با پيشنهاد مالي هادي موافقت كرده و او قرار است براي امضا قراردادش راهي قطر شود. البته هادی چند پیشنهاد جالب توجه هم از تیم های لیگ برتری دارد که فعلا دوست ندارد در مورد آنها حرف بزند.

 

به هر حال او یکی از بهترین مدافعان ایران است و طبیعی است که در فصل نقل و انتقالات مشتریان زیادی داشته باشد. او ابتدا در مورد مذاکره اش با سپاهان می گوید:«من به باشگاه سپاهان رفتم و با مسئولان تيم صحبت كردم ولي راستش را بخواهيد مذاكره‌اي صورت نگرفت و باشگاه را ترک کردم.همانطور كه مي‌دانيد من از باشگاه العربي قطر پيشنهاد دارم به همين دليل صادقانه به مسئولان سپاهان گفتم كه اول بايد به قطر بروم و بعداً به ايران برمي‌گردم تا اگر شرايط مهيا بود با سپاهان مذاكره كنم.اصل ماجرا همین بود که گفتم.»

 

او ادامه می دهد:«من تا به امروز به قطر نرفتم و مديربرنامه‌هايم تمامي مذاكرات را انجام داد. چند تيم قطري بعد از جام ملت‌هاي آسيا دنبال من بودند ولي در نهايت روند مذاكرات با العربي جدي‌تر شد و مديربرنامه‌هايم با آنها به توافق رسيد.حالا باید خودم هم به قطر بروم.من رقم پيشنهادي‌ام را ارائه دادم كه آنها قبول كردند و اين مهمترين موضوع براي توافق بود.»

 

عقیلی اما هیچ جیز را قطعی نمی داند:«من بايد به صورت حضوري با مسئولان العربي صحبت كنم تا يكسري از مسائل مشخص شود ولي همانطور كه گفتم در مورد مسائل مالي توافقات حاصل شده است.من دوست ندارم قرارداد طولانی مدت ببندم و یک سری از مسائل را هم مدنظر دارم که باید با مسئولان العربی حرف بزنم.در ضمن باید حرف های آنها را هم بشنوم.»

 

در چند روز اخير شايعات زيادي در مورد مذاكره عقیلی با پرسپوليس و استقلال شنيده شد که خودش در این مورد می گوید:«هيچ وقت اهل بازارگرمي نبودم در ضمن نه با استقلال مذاكره كردم نه پرسپوليس.این شایعات معمولا در فصل نقل و انتقالات در مورد من شنیده می شود که زیاد به آنها توجه نمی کنم.» حبیب کاشانی در برنامه 90 گفت که فصل گذشته با عقیلی مذاکره حضوری داشت ولی این بازیکن بعدا از تصمیمش برای رفتن به پرسپولیس منصرف شده است.

 

عقیلی در این مورد هم حرف می زند:«بله، درست است ولی همسرم دوست نداشت از سپاهان جدا شوم.این فقط یکی از دلایلش بود و نمی خواهم بگویم چرا به پرسپولیس نرفتم.این موضوع یک بحث محرمانه است.»

 

می گویند عقیلی در فهرست حمید استیلی قرار درد و از طرف این مربی با او تماس گرفته اند ولی خودش این موضوع را تکذیب می کند:«هیچ کس از طرف پرسپولیس و استیلی با من حرف نزده و نمی دانم این شایعات تا چه زمانی ادامه دارد.»

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)