با پرسپولیس مذاکره‌ای نداشتم

مرجع خبری پرسپولیس : مدافع تیم ملی گفت: به احتمال فراوان فصل آینده در لیگ ایران بازی می‌کنم.

هادی عقیلی پس از تساوی ایران مقابل قطر درباره اینکه دوست داشت قطر صعود کند یا بحرین گفت: از نظر من فرقی نمی‌کرد اما تماشاگران دوست نداشتند بحرین صعود کند.

وی افزود: پس از به ثمر رسیدن گل دوم بازی را رها کردیم و همین عامل باعث شد گل تساوی را دریافت کنیم. صعودمان از قبل مشخص شده بود و انگیزه زیادی برای پیروزی نداشتیم و پس از دریافت گل دوم خودمان را زیاد به آب و آتش نزدیم.

عقیلی با اشاره به اینکه همچنان نقاط ضعف در تیم ملی وجود دارد، گفت: هیچ تیمی کامل نیست. حتی تیم‌های قدرتمندی مانند ژاپن و کره جنوبی هم در بعضی از بازی‌هایشان دچار مشکل می‌شوند، عربستان هم در بازی مقابل استرالیا شکست خورد و حذف شد. ما باید نقاط ضعف‌مان را تا حد ممکن کم و خود را برای رقابت با مدعیان صعود به جام جهانی در دور دوم آماده کنیم.

وی درباره اینکه باید برای مرحله بعد بازی‌های تدارکاتی بیشتری انجام دهیم، تصریح کرد: مسابقات فشرده است و بازیکنان درگیر بازی‌ها هستند و فرصتی برای این کار نمی‌ماند.

مدافع تیم ملی درباره حضورش در قطر و پیشنهاد از لیگ برتر عنوان کرد: نیم فصل لیگ ایران که به پایان رسید، اعلام شد من با پرسپولیس مذاکره کردم که این موضوع را تکذیب می‌کنم. هیچ کس حق ندارد جای من با پرسپولیسی‌ها مذاکره کند. فوتبال وابسته به رسانه است و رسانه‌ها وابسته به فوتبال، اما برخی از این موضوع سوء‌استفاده می‌کنند.

عقیلی خاطرنشان کرد: یکی از سایت‌ها با من مصاحبه اختصاصی انجام داده بود که اصلا صحت نداشت و من هیچ مصاحبه‌ای با هیچ رسانه‌ای نداشتم.  اگر راست می گویند فایل صوتی آن را ارائه کنند. متاسفانه شکایت هم که نمی‌شود کرد، مایلی‌کهن که بزرگ ما در ورزش فوتبال است، چندین بار از برخی رسانه‌ها شکایت کرده و اینگونه با او برخورد می‌کنند. اگر مصاحبه‌ای انجام داده‌ام رو در رو باید به من بگویند. بعدها مشخص می‌شود که چرا اسم من را در این مصاحبه آورده‌اند.

 

عقیلی در پاسخ به این پرسش که آیا با مسئولان باشگاه پرسپولیس برای فصل آینده مذاکره کرده ای گفت: من هیچ گونه مذاکره ای با رویانیان و سایر مسئولان باشگاه پرسپولیس انجام نداده ام و هیچ چکی نیز در این خصوص دریافت نکرده ام. صحبت هایی که در خصوص مذاکره من با مسئولان پرسپولیس در برخی از رسانه ها مطرح شده کذب محض است.

مدافع تیم ملی فوتبال ایران در همین خصوص افزود: من مثل برخی از بازیکنان نیستم که هنوز رقابت های فصل آینده شروع نشده برای حضور در تیم پرسپولیس چک گرفته باشم. آقای رویانیان ! این نحوه مدیریت درست نیست برای آنکه نام آنهایی که چک گرفته اند پنهان بماند نام مرا در روزنامه ها بیان می کنید. نمی دانم رویانیان تا چه زمانی به دروغ گفتن خود ادامه خواهد داد. وی باید بداند اینجا فوتبال است و با این مدیریت به جایی نخواهد رسید  بهتر است  رویانیان به جای حرف زدن در روزنامه ها با خودم صحبت كند.

وی تصریح کرد: من خودم به عنوان یک بازیکن آزاد حاضر هستم و اگر مسئولان پرسپولیس مرا می خواهند می توانند به طور مستقیم با من مذاکره کنند و دوست ندارم با طرح شدن نام من در رسانه ها از آن سوءاستفاده شود.

 

عقیلی ادامه داد:  در یک مقطع زمانی که دایی و کاشانی برای حضور من در تیم پرسپولیس به طور مستقیم مذاکره کردند و در آن مذاکرات بحث مالی مطرح نبود بلکه به خاطر مسائلی دیگر که فعلا نمی خواهم آن را بگویم به پرسپولیس نرفتم.

 

عقیلی درباره این سؤال که آیا فصل آینده در لیگ قطر می‌ماند یا به ایران باز می‌گردد، گفت: الان خانواده‌ام در قطر زندگی می‌کنند و قطعا با حضور تیم ملی در مرحله دوم راه‌یابی به جام جهانی بازی‌های ایران زیاد خواهد شد و این موضوع باعث می‌شود از خانواده‌ام دور شوم. فکر می‌کنم فصل آینده در لیگ ایران بازی کنم.

وی خاطرنشان کرد:‌ هنوز تیم فصل آینده من مشخص نیست و معلوم نیست در کدام تیم بازی می‌کنم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)