مرجع خبری پرسپولیس : هادي عقيلي مي‌گويد پرسپوليسي‌ها با او تماس نگرفته‌اند و اگر هم مايل به آمدن او هستند بايد با باشگاهش تماس بگيرند.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس؛ مدافع ملي‌پوش تيم فوتبال العربي قطر درباره مسائل مختلفي از جمله شايعه حضور او در پرسپوليس و آمدن فرهاد مجيدي به ليگ قطر صحبت كرد كه در زير مي‌خوانيد.

 

* آقاي عقيلي! از آخرين شرايط خود در قطر برايمان بگوييد.

 

– خبر خاصي نيست. يكي دو روزي است كه به قطر برگشته‌ام و با حضور در تمرين‌هاي تيم خود را براي ادامه فصل آماده مي‌كنم.

 

* در ايران زمزمه‌هايي مبني بر حضور شما در پرسپوليس به گوش مي‌رسد. آيا مسوولان اين باشگاه با شما صحبت كرده‌اند؟

نه. كسي از باشگاه پرسپوليس با من تماس نگرفته و پيشنهادي هم در كار نبوده است. پيش از اين هم گفته بودم كه اگر قرار است پيشنهادي بدهند بايد با باشگاهم وارد مذاكره شوند.

 

* خودتان تمايل داريد به پرسپوليس برويد؟

نه، من اينجا شرايط خوبي دارم و در العربي راحت هستم. با اين حال اگر پيشنهادي هم وجود داشته باشد ابتدا بايد با باشگاهم مذاكره كننده چراكه من با العربي قرارداد دارم.

 

* تا به اينجاي فصل از عملكردتان در العربي راضي بوده‌ايد؟

از عملكردم راضي هستم اما تيم‌مان متاسفانه هنوز نتوانسته به نتايج دلخواه خود دست پيدا كند. ما اكثر بازي‌هاي‌مان را مساوي كرديم. در عين‌حال تعداد باخت‌هاي‌مان كم است و مي‌توانيم در ادامه ليگ نتايج خوبي به دست بياوريم.

 

* حتما خبر داريد كه فرهاد مجيدي به ليگ قطر آمده.

بله، مي‌دانم. خوشحالم كه مجيدي به قطر آمده اما از سوي ديگر ناراحتم كه چرا باشگاه الغرافه مجيدي را به جاي خلعتبري آورده است. واقعا نمي‌دانم چرا الغرافه با خلعتبري اين كار را كرد. خلعتبري تا اينجاي فصل بهتر از همه بازيكنان خارجي الغرافه كار كرده بود و حقش اين نبود. دوست داشتم حالا كه مجيدي آمده، خلعتبري هم در كنار او حضور داشت اما باشگاه الغرافه به خلعتبري بد كرد. در هر حال اين تصميم آنها بوده و من براي مجيدي در قطر آرزوي موفقيت مي‌كنم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)