خبرگزاری پرسپولیس : بازیکن تیم فوتبال القطر، گفت: در پایان فصل به طور حتم به لیگ برتر فوتبال ایران باز خواهم گشت.

هادی عقیقی در وزرشگاه آزادی در جمع خبرنگاران، گفت: دلم برای فوتبال ایران تنگ شده وامروز آمده ام که دیدار تیم های پرسپولیس و صنعت نفت راازنزدیک مشاهده کنم.

وی دررابطه با صحبت هایش با تاج و مارکار آقاجانیان در طول نیمه نخست، افزود:این صحبت ها عادی است و به هر حال پس از مدت ها دوری حرف هایی برای گفتن وجود دارد.

بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران در خصوص تعطیلی لیگ فوتبال قطر، گفت:در حال حاضر جام خلیج فارس برگزار می شود و به همین دلیل لیگ قطر تعطیل است و توانستم به ایران سفر کنم.

وی درخصوص عدم دعوت شدنش به تیم ملی، اظهارداشت:در این رابطه صحبتی ندارم و نظر کی روش این است که من در لیست نباشم و نمی توانم خود را به تیم ملی تحمیل کنم.

وی درمورد شانس صعود تیم ملی به جام جهانی، تصریح کرد: قطری ها با توجه به شرایطی که درجدول پیش آمد بسیار امیدوار به صعود شده اند و می خواهند با حضور در جایگاه سوم امید های خود را زنده نگه دارند. اگر می خواهیم صعود کنیم باید قطر را شکست دهیم در غیر این صورت دچار مشکل می شویم.

عقیلی در پاسخ به این سئوال که آیا شایعه تبانی کی روش با قطری ها در این کشور هم انعکاس داشته، خاطرنشان کرد: سئوال پرسیدن در خصوص این مسایل شان خبرنگار را زیر سئوال می برد. مگر ما کره را شکست دادیم آنها با ما تبانی کرده بودند که چنین مسایلی را مطرح می کنیم.

وی درمورد آینده فوتبال خود، گفت: خیلی دوست داشتم در نیم فصل به لیگ ایران بازگردم اما این اتفاق رخ نداد و به طور حتم فصل آینده در ایران بازی خواهم کرد.

وی درپاسخ به این سئوال که آیا دوست دارد به پرسپولیس بپیوندد، اظهار داشت: هر چیزی احتمال دارد و نمی توانم از حالا اظهار نظر کنم.

عقیلی خاطرنشان کرد: خیلی دوست داشتم یک فصل فوتبال را در خارج از ایران تجربه کنم اما به طور حتم همه دوست دارند در فوتبال اروپا بازی کنند که این موضوع برای من عملی نشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)