پرسپولیس نیوز : هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در پرسپولیس رقیب ندارم و با بازیکنان هم‌پستی خودم رفیق هستم.

احسان علوان زاده  درخصوص شرایط پرسپولیس اظهار داشت: همان‌طور که برانکو گفت، پرسپولیس برابر سپاهان اروپایی بازی کرد و برد ارزشمندی را به دست آورد تا انشاالله بتوانیم با ادامه روند رو به رشدی که داریم بتوانیم در پایان فصل جام قهرمانی را بالای سر ببریم و انتظار هواداران خوب پرسپولیس را برای قهرمانی در لیگ برتر را پایان بدهیم.

وی درباره حضورش در دقایق پایانی بازی با سپاهان گفت: برخلاف این که خیلی‌ها در اولین تجربه این‌چنینی خود استرس دارند من از روحیه و شرایط خوبی برخوردار بودم و تمام تلاش خود را به کار گرفتم تا در همان دقایق کوتاه برنامه‌ها و خواسته‌های مدنظر کادرفنی را اجرایی کنم و خیلی خوشحالم که مربی بزرگی مثل برانکو به من اعتماد کرد و این فرصت را در اختیار من قرار دادند تا برای تیم بزرگ پرسپولیس بازی کنم.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس درمورد اینکه چقدر برای حضور مجدد در ترکیب پرسپولیس شانس دارد عنوان کرد: تیم ما مهره‌ها و بازیکنان خوب و بزرگی دارد ولی حضور پرسپولیس درسه جام این فرصت را برای همه به وجود می‌آورد تا زمان برای بازی همه برسد.

علوان‌زاده در مورد رقابت سنگینی که در پست او در پرسپولیس وجود دارد اظهار داشت: امیری و عالیشاه هم‌پستی‌های من هستند و از نظر من آنها رقبای من نیستند، با این دو بازیکن رفیقم و چیزهای زیادی را از آنها یاد می‌گیرم.

وی در پایان گفت: با توجه به این که قرار است در جام‌حذفی بدون ملی‌پوشان به میدان برویم ، فکر می‌کنم فرصت خوبی نصیب بقیه بازیکنان تیم شود تا اعتماد کادرفنی را به خود جلب کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)