مرجع خبری پرسپولیس : تيم فوتبال پرسپوليس در شرايطى بازى را به صبا واگذار كرد كه كمتر كسى از تيم دايى انتظار شكست داشت. اشتباهات خط دفاع و گلر باعث شد كه پرسپوليس ۲ گل دريافت كند.

حميدرضا على عسكرى هافبك جوان تيم پرسپوليس معتقد است تيم  صبا در شرايطى پيروز شد كه مستحق برد بود در ادامه گفتگوى كوتاهى با وى انجام داديم كه از نظرتان مى گذرد:

• در رابطه با بازى مقابل صبا براى ما صحبت كنيد.
– بازى آسانى نبود ما بد بازى نكرديم. تيم صبا يك موقعيت هم نداشت توانست ۲ گل مفت به ما بزند در عوض ما موقعيت داشتيم و نتوانستيم از فرصت به دست آمده استفاده كنيم به هر حال قسمت نبود توپ هاى ما وارد دروازه صبا شود.


 

• باز هم عملكرد ضعيف خط دفاع باعث شكست پرسپوليس شد.
– وقتى تيم مى بازد همه مقصر هستند نه عده اى خاص، ضمن اينكه شرايط زمين خيلى نامساعد بود و اين برد روى بازى ما تاثير زيادى گذاشته بود. نمى خوام باخت مقابل صبا را توجيه كنم اما تمامى شرايط دست به دست هم داده بود تا در اين بازى نتيجه نگيريم.

• نبود كريم باقرى تا چه حد تاثيرگذار بود؟
– كريم باقرى بزرگترين بازيكن پرسپوليس است و حتى نامش هم وزنه بزرگى براى ما محسوب مى شود. متاسفانه آقا كريم در بازى با تراكتورسازى مصدوم شد و نتوانست ما را همراهى كند. مسلماً وجود وى در زمين كمك شايانى به پرسپوليس مى كرد.

• فكر نمى كنى امتياز از دست دادن در هفته هاى ابتدايى شما را با مشكل روبرو كند؟
– هنوز ۳۲ هفته تا اتمام ليگ باقى مانده است و زود است كه همچنين صحبتهايى مطرح شود بازيها رفته رفته سخت تر مى شوند و ما بايد حواسمان را بيشتر جمع كنيم. مطمئن باشيد كه بازى به بازى بهتر مى شويم و به راحتى امتياز از دست نمى دهيم.

• بازى با سايپا را چطور ارزيابى مى كنيد؟
– براى حفظ آبروى از دست رفته محكوم به برد سايپا هستيم در اين بازى متاسفانه تماشاچيانمان را در اختيار نداريم بنابراين ميزبان و ميهمان بودن فرقى نمى كند . اميدوارم بتوانيم با نتيجه گرفتن در اين بازى روى غلطك برد بيفتيم. 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)