مرجع خبری پرسپولیس : حميدرضا على عسكرى مهاجم تيم پرسپوليس معتقد است تيمى كه به فينال مى رسد و از سد همه تيمها مى گذرد اين قابليت را دارد كه به قهرمانى برسد.

على عسكرى از اينكه به تيم ملى دعوت شده است خوشحال بوده و اميدوار است كه بتواند جواب اطمينان قطبى را بدهد و براى تيم ملى تاثيرگذار باشد. گفت وگو با وى را بخوانيد:


• به مناسبت قهرمانى , هم دعوت به تيم ملى تبریک میگویم. خيلى ها معتقدند قهرمانى پرسپوليس در جام حذفى با شكست ۴ تيم نه چندان قدرتمند بوده است.

– من فكر مى كنم تيمى كه تا به اين مرحله پيش مى آيد حتما اين توانايى را داشته است كه به فينال برسد ما هم اين قابليت را داشتيم كه به قهرمانى برسيم.


• فصلى كه گذشت براى حميدرضا على عسكرى چه طور بود؟


– اين فصل كه گذشت براى من بالا و پائين زيادى داشت.

اول فصل من بازيكن ثابت ليگ بودم اما دوباره به دلايلى كمتر بازى كردم تا اينكه در زمان دايى، ايشان به من اطمينان كردند. در اوايل حضورشان شايد به من زياد بازى نمى دادند اما بعد از مدتى نگاهشان به من عضو شد و دربازى هايى كه داشتيم از من هم استفاده مى كرد تا اينكه در مسابقه آخر در پست هجومى بازى كردم و خوشحالم كه يك گل به ثمر رساندم و جواب گرفتم و با خاطره خوش قهرمان اين ديدار و جام حذفى شديم.

 


• وضعيت قراردادتان چگونه است؟
– من با باشگاه قرارداد ۲ ساله دارم.


• از اينكه به تيم ملى دعوت شده ايد چه احساسى داريد؟
– خيلى خوشحالم از اينكه قطبى به من اطمينان كرد و من را به تيم ملى دعوت كرد. در چند بازى اخيرى كه انجام دادم، عملكرد قابل قبولى داشتم و فكر مى كنم تاثير گذار بودم، چون ايشان بازى من را ديدند و شناخت كافى روى بازى من دارند در ضمن من معتقدم وقتى يك بازيكن به تيم ملى دعوت مى شود حتماً قابليت و فاكتورهايى داشته كه دعوت مى شود من هم اميدوارم كه بتوانم جواب اين اطمينان را بدهم و به بهترين شكل ممكن در تيم ملى ظاهر شوم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)