على كريمى، پرسپوليس و باقى قضايا
مرجع خبری پرسپولیس : واپسين روزهاى فصل نقل و انتقالات ليگ نهم را به ياد آوريد. همان روزهايى كه هر لحظه خبر حضور عقد قرارداد على كريمى با پرسپوليس گوش ها را نوازش مى داد. يك روز خبر مى رسيد كريمى كارش با پرسپوليس تمام شده است. روز ديگر خبر مى آمد كه على كريمى به خاطر هواداران به پرسپوليس باز خواهد گشت و دقايقى بعد گفته مى شد كه على كريمى براى عقد قرارداد نهايى با سرخپوشان راهى هيأت فوتبال تهران شده است؛ حرف وحديث هايى كه بلاتكليفى خاصى را در جامعه فوتبال ما به وجود آورده بود.در آن روزهاى سرنوشت ساز تلاش سرخپوشان براى جذب على كريمى بى نتيجه ماند و در آخرين ساعات وقت قانونى فصل نقل وانتقالات على كريمى همراه مسئولان تيم استيل آذين به محل هيأت فوتبال تهران رفت و قراردادش را با اين تيم به ثبت رساند تا ثابت شود در اين فوتبال همه چيز عشق و تعصب و اين حرف ها نيست.
پس از عقد قرار داد كريمى با استيل آذين خبر آمد كه بندى در قرارداد على كريمى با اين تيم تهرانى آمده است كه او مى تواند هر زمان كه بخواهد از آنها جدا شود و به پرسپوليس بپيوندد، خبرى كه به نظر مى رسيد با واقعيت همخوانى نداشته باشد. كريمى در روزهايى كه فشار بسيارى را از سوى هواداران پرسپوليس بر روى دوش خود حس مى كرد، پيراهن استيل آذين را بر تن كرد و براى اين تيم بهترين بازى هاى فوتبالى اش را انجام داد، به طورى كه استيل آذين وابستگى عجيبى به كريمى پيدا كرد وابستگى و دلبستگى بسيارى كه آن را مى توان از لابلاى حرف هاى مديران و اعضاى كادر فنى اين تيم متوجه شد.
تا هفته هشتم بازى ها حرف وحديث درباره بازگشت دوباه على كريمى به پرسپوليس به پايين ترين حد خود رسيده بود. او در استيل آذين كار خودش را مى كرد و سرخپوشان در ليگ كار خودشان را. هر چند كه نبود على كريمى در جمع سرخپوشان را مى شد كاملاً  احساس كرد اما هواداران و مسئولان پرسپوليس هيچ  گلايه اى از اين موضوع نداشته و هر كدامشان كار خودشان را مى كردند. با حضور على سعيدلو به عنوان رئيس سازمان تربيت بدنى، شايعه تغييرات در مديريت پرسپوليس به بالاترين حد خود رسيد و پيش از برگزارى دربى بزرگ پايتخت، رئيس مجمع باشگاه پرسپوليس حكم به تغييرات مديريتى در اين تيم پرطرفدار داد. عباس انصارى  فرد رفت و حبيب كاشانى دوباره به جمع سرخپوشان بازگشت.
همان مديرى كه موفق شده بود در سال ۸۶ و در ليگ هفتم پرسپوليس را با همه مشكلاتش به مقام قهرمانى برساند، عنوانى كه خيلى از مديران قبلى و بعدى در تكرار آن عاجز نشان دادند. حبيب كاشانى پس از حضورش در پرسپوليس و بنابه خواسته هواداران از او در خصوص جذب دوباره على كريمى به آنها قول مساعد داد تا پرونده بازگشت دوباره على كريمى به پرسپوليس در دستور كار مسئولان پرسپوليس قرار گيرد.
حبيب كاشانى با بيان اين مطلب توانست شوك مثبت و خوبى را در پرسپوليس به وجود بياورد. او قول داد كه با مساعدت مديران تيم استيل آذين اين مهم اتفاق خواهد افتاد و جادوگر يك بار ديگر با پيراهن تيم پرسپوليس از نيم فصل دوم در ميادين حاضر خواهد شد. با بيان اين مطلب، مديران استيل آذين سكوت پيشه كردند اما مديرعامل و سرمربى اين تيم تلويحاً  اعلام كردند كه با اين انتقال به هيچ وجه موافق نيستند. آنها اعلام كردند عنوان شدن اين موضوع باعث شده است تا على كريمى و استيل آذين تمركزشان را از دست بدهند و اين اصلاً به نفع فوتبال ايران نيست. در مورد شايعه حضور دوباره على كريمى در پرسپوليس از زمان عنوان شد
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)