مرجع خبری پرسپولیس : مى   گويد مصدوم است كه بازى نمى كند اما باتوجه به اتفاقاتى كه در مجموعه پرسپوليس مى افتد مى توان نسبت به اين حرف دچار شك و ترديد شد. با اين وجود عليرضا محمد مدافعى كه از تيم راه آهن به پرسپوليس پيوست، اصرار دارد كه شك و ترديد را به خودمان راه ندهيم و حرف او را بپذيريم. بد نيست شما هم حرف هاى او را بخوانيد و هرچه مى گويد قبول كنيد.
شايد اين طورى حاشيه هاى پرسپوليس كمتر شود. با ما همراه باشيد:
• مثل اينكه قرار نيست بازى كنى؟
– به هرحال طبيعى است كه يك بازيكن مصدوم به ميدان فرستاده نشود. من هم مدتى است كه مصدوم هستم و نمى توانم براى پرسپوليس بازى كنم.

• اما ظاهراً نيمكت نشينى تو دلايلى غير از مصدوميت داشته است؟

– در اين مورد مى توانيد از پزشك تيم بپرسيد. من مصدوم بودم و به همين دليل نتوانستم بازى كنم. مچ پايم درد مى كرد و به دستور پزشك تيم نبايد زياد رويش فشار مى آوردم.
• حالا وضعيت مصدوميتت چطور است؟

– خدا را شكر خوب شده ام و از اين هفته به بعد مى توانم براى پرسپوليس بازى كنم. دكتر تيم گفته كه مشكلى براى بازى كردن ندارم.

• در اين مدت كه غايب بودى بازى هاى پرسپوليس را مى ديدى؟

– بله، من همه بازى ها را ديده ام. از نظر من بازى هاى تيم ما آن طور كه گفته مى شود بد نبوده و اين تيم با همه قوا پا به ميدان مسابقه گذاشته. با اين وجود يكسرى دلايل مانع از اين شد كه پرسپوليس بازى هايش را با پيروزى پشت  سر بگذارد. به نظر من پرسپوليس بايد بازى هايش را ببرد تا امتيازاتى كه تا امروز از دست داده جبران كند. ما بايد در بازى هاى آينده و به خصوص ديدارهايى كه در تهران و در خانه خودمان برگزار مى كنيم به فكر جمع كردن همه امتيازات باشيم.
• خب چرا نبايد پرسپوليس در بازى هاى خانگى اش نتيجه لازم را بگيرد؟
– ببينيد من فكر مى كنم بچه هاى تيم زحمت خودشان را كشيده اند حال يكسرى از عوامل مانع از نتيجه گيرى كامل تيم شده اما واقعاً  كسى كم كارى نكرده است. ما بايد در همه بازى ها مثل بازى مقابل مقاومت سپاسى باشيم و به همه تيم ها ۲ ۳، و حتى ۴ گل بزنيم. هرچه باشد ما پرسپوليس هستيم و در شأن اين نام نيست كه چنين نتايجى را كسب كند.
• اتفاقاً سؤال همين جاست كه چطور يك تيم با همان عوامل و كادر فنى مى تواند به تيمى مثل مقاومت ۴ گل بزند و مقابل تيم هاى ديگر از تكرارش عاجز است.
– نمى دانم چه بگويم. فكر مى كنم از بخت بدماست كه چنين اتفاقى مى افتد. بايد اميدوار باشيم تا در بازى هاى بعدى همه چيز را به حالت عادى اش برگردانيم.
• بازى با ملوان را چطور ديدى؟
– روى سكوها بودم و بازى را مى ديدم. به نظر مى آيد تا به حال اينقدر ملوان را مقابل پرسپوليس دست وپا بسته نديده بودم اما متأسفم از اينكه نتوانستيم اين تيم را ببريم.

• بعضى از بازيكنان تيم مى گويند ملوان خيلى دفاعى بازى كرد. تو چنين چيزى را قبول دارى؟

– خب فوتبال حرفه اى همين است. يك تيم ممكن است به زمين بيايد و ۱۰ نفره دفاع كند و به فكر ضد حملات براى رسيدن به گل باشد. در پايان بازى، تيمى برنده است كه ۳ امتياز كامل را گرفته باشد. حال مى خواهد با اين شيوه به برد برسد ،با ارائه يك بازى هجومى. بايد بدانيم كه هر تيمى سعى مى كند از هر شيوه اى براى رسيدن به پيروزى استفاده كند. اين ما هستيم كه بايد سرنوشت خودمان را در زمين رقم بزنيم.
• داورى مسابقه را چطور ديدى؟
– فكر مى كنم اشتباهاتى داشت كه به ضرر ما تمام شد. البته بايد همه چيز را به رأى و نظر كارشناسان داورى سپرد اما فكر مى كنم مى توانستيم حداقل صاحب يك پنالتى ديگر مقابل ملوان شويم.
• ديدار بعدى مقابل سايپاست. نگران اين بازى نيستيد؟
– ما بايد نگران همه بازى هايمان باشيم. سايپا هم تيمى نيست كه بشود دست كم گرفت. اين تيم از يك مربى فهيم بهره مى برد و اين روزها در مسير رشد قرار گرفته و به موقعيت هاى خوبى هم دست پيدا كرده است. اين تيم از خط هافبك خوبى بهره مى برد و فكر مى كنم مقابل اين تيم بازى به مراتب سخت ترى را نسبت به ملوان خواهيم داشت.

•يعنى امكان برد در اين بازى كم است؟

– نه، منظورم اين است كه نمى توانيم سايپا را ببريم. اتفاقاً بردن اين تيم كارى ندارد و بايد فقط كمى هوشيار باشيم تا ۳ امتياز كامل را بگيريم. حرفم اين است كه حق نداريم سايپا را دست وكم بگيريم.

• فكر مى كنى در اين بازى بتوانى دوباره به جمع ۱۱ نفر اصلى پرسپوليس برگردى؟

– از مصدوميت خلاص شدم و چند روزى است خوب تمرين مى كنم. حالا ديگر همه چيز به نظر كادر فنى بستگى دارد. من تابع نظر آنها هستم.
    
   
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)