مرجع خبری پرسپولیس : عليرضا محمد مدافع ملى پوش پرسپوليس از باخت تيمش مقابل النصر امارات در فينال تورنمنت چهارجانبه امارات بسيار ناراحت بود و عقيده داشت همان طور كه ناداورى در بازى ايران و بحرين يقه تيم ملى را گرفت در اين بازى هم قضاوت يك طرفه داور باعث شد تا پرسپوليس قهرمانى را از دست بدهد.هر چند پيروزى بر الاهلى را نشانگر قدرت برتر فوتبال ايران دانست. در رابطه با باخت سنگين تيم ملى و حضور پرسپوليس در امارات گفت وگوى كوتاهى با وى انجام داديم كه در ادامه مى خوانيد:
تيم ملى مقابل بحرين شكست سنگينى را متحمل شد. در مورد اين بازى براى ما صحبت كن؟
در آغاز نيمه اول عملكرد بدى نداشتيم اما بچه هاى ما عقب كشيدند و اين باعث شد كه ۲ گل دريافت كنيم در مقابل ما هم چند موقعيت صددرصد داشتيم كه متأسفانه فقط توانستيم يكى از آنها را تبديل به گل كنيم. در نيمه دوم هم ما تمركز كافى نداشتيم و نتوانستيم بازى خوبى را به نمايش بگذاريم. علت اين امر هم خستگى بازيكنان بود چرا كه ما بلافاصله بعد از انجام مسابقه در ليگ راهى بحرين شده بوديم و چند جلسه بيشتر با هم تمرين نكرده بوديم. از طرف ديگر داورى هم كاملاً به ضرر ما بود. داور كاملاً به نفع تيم بحرين سوت مى زد و قضاوت يك طرفه اى را در اين ديدار پيش گرفته بود.

فكر نمى كنى كسب اين نتايج ضعيف باعث شود مردم از فوتبال ملى فاصله بگيرند؟
قطعاً كسب نتايج ضعيف تأثير مستقيمى بر روى افكار مردم دارد اما اين دليل نمى شود كه با يك باخت ما را تنها بگذراند. خستگى بچه ها، آب وهواى بحرين و شرايطى از اين قبيل باعث شد كه ما نتوانيم در اين بازى خوب ظاهر شويم. اينها را براى تبرئه كردن خودمان نمى گويم. ما نياز به زمان بيشترى داريم تا با يكديگر هماهنگ شويم.


انجام اين بازى هاى تداركاتى بين مسابقات ليگ به جز خستگى براى بازيكنان فايده ديگرى هم داشت؟

من در حدى نيستم كه بخواهم در رابطه با برنامه هاى مسئولين تيم ملى نظر بدهم. ما بازيكن هستيم و بايد در مواقع نياز براى تيم ملى كشورمان انجام وظيفه كنيم اما اگر طرف مثبت قضيه را نگاه كنيد متوجه مى شويد انجام اين بازى ها كمك مى كند تا مربيان تيم ملى شناخت بيشترى نسبت به بازيكنان پيدا كنند.

دوشنبه بازى سختى را مقابل ذوب آهن داريد. فكر مى كنى بتوانى در تركيب پرسپوليس قرار بگيرى؟
تيم ملى يكشنبه به ايران بازمى گردد و ما بلافاصله بايد راهى اصفهان شويم اما بازى كردن من بستگى به نظر مربى تيم دارد و در صورتى كه وى صلاح بداند براى تيم محبوبم به ميدان خواهم رفت.

با توجه به اينكه بازى در زمين ذوب آهن انجام مى شود پرسپوليس مى تواند برنده ميدان باشد؟
اين را مطمئن باشيد كه ما براى برد به ميدان مى رويم و تمام هدفمان گرفتن ۳ امتياز بازى است. اميدوارم با نتيجه گرفتن در اين بازى اختلافاتمان را با تيمهاى مدعى قهرمانى كمتر كنيم.


نتايج پرسپوليس در تورنمنت امارات را پيگيرى كردى؟
متأسفانه نتوانستم بازى ها را ببينم اما پيگير نتايج پرسپوليس بودم. از باخت ۲بر صفرى كه به دست آورد خيلى ناراحت شدم. شنيدم در اين بازى هم داور به نفع تيم النصر قضاوت كرده است. اين طبيعى است كه داورها به نفع تيم هاى خودشان قضاوت كنند چرا كه عربها نمى گذارند جام از خانه خودشان بيرون بيايد. اين تورنمنت ارزش اين را ندارد كه بيش از اين براى ناكامى در آن ناراحت بشويم مهم به دست آوردن جام قهرمانى ليگ برتر است و ما بايد تمام تمركز خود را روى اين بازيها معطوف كنيم.البته تيم ما مقابل الاهلى ثابت كرد قدرت فوتبال ايران برتر از امارات است

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)