مرجع خبری پرسپولیس : تساوى ۲ بر۲ پرسپوليس مقابل شاهين بوشهرهرچند باختى براى سرخپوشان پايتخت محسوب نشد اما ظاهراً اين تساوى از باخت هم براى پرسپوليسى ها بدتر بود. سيلى از انتقاد ها به سوى سرخپوشان پايتخت سرازير شده و پرسپوليس هم پاسخى براى آن ندارد.وقايع اين بازى باعث شد تا به سراغ عليرضا محمد مدافع ملى پوش اين تيم برويم. به خصوص حادثه اى كه درجريان بازى براى او رخ داد. تازه ترين حرفهاى محمد خواندنى است. گفت و گو با وى را بخوانيد:
وقتى مصدوم شدى خيلى ها نگرانت شدند.
راستش را بخواهيد خودم خيلى وحشت كردم. سرم بد جورى به سر بازيكن حريف برخورد كرد. سر آن بنده خدا شكست اما سر من بشدت متورم شد. باور كنيد مرگ را جلوى چشمم ديدم. ضربه كمى آن طرف تر از گيجگاهم برخورد كرد و تا مدتى بشدت سرگيجه داشتم.


خب چرا به بازى ادامه دادى؟
شرايط بازى به گونه اى نبود كه بخواهم از زمين بيرون بروم. داشتيم بازى داخل خانه مان را از دست مى داديم. نمى توانستم روى اين مسآله بى تفاوت باشم.


اما در نهايت ۲ امتياز بازى را از دست داديد.
متأسفانه تلاشهايمان نتيجه نداد. ما بازى را برده بوديم. وقتى توپ روى يك سهل انگارى تبديل به گل مى شود. واقعاً ديگرنمى دانيم چه بايد بكنيم. نمى دانم حتماً اين خواست خدا بود كه نتوانيم شاهين بوشهر را ببريم. بايد از اين تساوى درس عبرت بگيريم و در بازى هاى بعدى بيشتر مراقب باشيم.
واكنش مردم بعد از رقم خوردن نتيجه تساوى چه بود؟


طبيعى بود كه مردم ناراحت باشند. آخر ما شاهين بوشهر را نبريم كدام تيم را ببريم؟! متأسفانه يك گل بسيار ابتدايى دريافت كرديم.
خيلى ها معتقدند قرار نگرفتن مهره ها در پستهاى اصليشان باعث بروز ناهماهنگى در كار تيم شده است. ضمن اينكه تيم ميانه ميدان را به خاطر خروج عادل كلاه كج از دست داد. نظر فنى تو در اين مورد چيست؟
البته من بازيكن تيم هستم و خودم در داخل زمين حضور پيدا مى كنم. مردم و كادر فنى از بيرون بهتر مسائل را مى بينند و در موردش حرف مى زنند اما اين نكته را قبول دارم كه نيمه دوم ، ما ميانه ميدان را كاملا از دست داده بوديم. نبود يك هافبك دفاعى تخصصى در ميانه ميدان باعث بروز اين مشكل شد.
ظاهراً قبل از بازى برايتان اين طور جا افتاده بود كه بازى سختى پيش رو داريد؟
بله، همين طور است. همه به اين نتيجه رسيده بوديم كه بازى سختى با شاهين داريم. البته بايد بگويم آنها ۳ موقعيت گلزنى داشتند كه ۲ تاى آن را تبديل به گل كردند و موقعيت ديگرى نداشتند. بازى سختى بود اما مى توانستيم شاهين بوشهر را با شكست رو برو كنيم.
كمى در مورد خودت بگو. فكر نمى كنى با آن عليرضا محمد پا به توپ و فوق العاده فصل ۸۷ كمى فاصله دارى؟
اتفاقاً من فكر مى كنم كه هيچ فرقى با فصل قبل خودم نكرده ام. تمام حركاتم همانى است كه فصل قبل انجام مى دادم. البته پارسال على كريمى در كنارم بود و پاسهاى بسيار خوبى برايم مى فرستاد و اصطلاحاً من را راه مى انداخت. با او خيلى هماهنگ بودم اما الان از اين پاسها دريافت نمى كنم.
چرا؟
وقتى مدافع راست تيم استارت مى زند اين وظيفه هافبك راست است كه او را در طول راه همراهى كند. اين كار هم نيازمند وجود هماهنگى است. امسال تيم خيلى فرق كرده و نفرات جديد بسيارى به تيم ملحق شده اند. خب زمان مى برد تا اين نفرات با هم هماهنگ شوند.
بازى با راه آهن را چطور مى بينى؟
اگر بخواهيم با همين شكل مقابل راه آهن قرار بگيريم قطعاً دچار مشكلات بيشترى مى شويم. بازى با راه آهن به مراتب سخت تر از بازى با شاهين بوشهر است. آنها روى زمين خيلى خوب كار مى كنند و بايد براى آن بازى كاملاً آماده باشيم. اصلاً دوست ندارم دوباره همان وقايع بازى با شاهين بوشهر در آن بازى تكرار شود.
شما در راه آهن حضور داشته ايد. چه شناختى از نقاط ضعف و قوت اين تيم داريد؟
نقاط ضعفش را كادر فنى به خوبى مى داند و به بازيكنان منتقل كرده اند اما آنها از مربيان باهوشى برخوردارند. مهدى تارتار خيلى با هوش عمل مى كند. ضمن اينكه راه آهن خط دفاع بسيار خوبى دارد. بايد براى پيروزى در اين بازى تمام تلاشمان را به كار بگيريم و برنامه ريزى مناسبى را دنبال كنيم.
فكر مى كنى شانسى براى گلزنى به تيم سابقت داشته باشى؟
با توجه به پستى كه در آن بازى مى كنم كار كمى سخت است اما اگر در استارتها پاس گل مناسبى به من برسد و دقيق باشد قول مى دهم كه براى پرسپوليس يك گل هم بزنم. همه چيز به هافبك كنار دستى ام در جناح راست بستگى دارد

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)