نيمه اول بايد ۳ گل به پاس مى زديم
مرجع خبری پرسپولیس : عليرضا محمد مدافع راست تيم فوتبال پرسپوليس بعد از تساوى دقايق پايانى تيمش مقابل پاس همدان در خصوص اين بازى گفت: بازى خوبى را از ۲ تيم شاهد بوديم و فكر مى كنم در طول بازى هم تيم مان فوتبال خوبى را به نمايش گذاشت.

 

وی افزود : ما مى توانستيم كار تيمى خوبى انجام دهيم و موقعيت هاى زيادى روى دروازه حريف ايجاد كنيم.


وى ادامه داد: در مجموع معتقدم بازى زيبايى را از ۲ تيم شاهد بوديم. اما ما مى توانستيم در همان نيمه نخست به ۳ يا ۴ گل برسيم و اگر اين اختلاف گل در همان نيمه اول ايجاد مى شد مى توانستيم برترى را از آن خود كنيم.


محمد همچنين اضافه كرد:


اگر در همان نيمه اول اختلاف گل را ايجاد كرده بوديم در نيمه دوم با خيال راحت ترى بازى مى كرديم و براى گرفتن ۳ امتياز پشتوانه قوى ترى داشتيم. با اين حال در دقايق پايانى و روى غفلت در يك صحنه تمركز تيمى مان را از دست داديم و براساس قانون نانوشته فوتبال كه مى گويد اگر گل نزنى گل مى خورى متاسفانه زحماتمان بر باد رفت.


محمد در خصوص عملكرد خود در اين بازى نيز تصريح كرد: در اين خصوص بهتر است مربيان نظر بدهند و من صحبتى نمى كنم. با اين حال تمام تلاش من براى موفقيت تيم بود و اميدوارم مهره مثمر ثمرى بوده باشم.


هافبك راست پرسپوليس درخصوص شوتى كه در دقايق پايانى به سمت دروازه پرسپوليس زد يادآور شد: از اين به بعد ديگر هر وقت موقعيت نصيبم شود شوت مى زنم تا همانند زمان حضورم در راه آهن بتوانم در گلزنى هم موفق باشم. البته اين بار بدشانس بودم كه توپ با چند وجب اختلاف به تور كنار دروازه برخورد كرد.


محمد در پايان گفت: درست است كه بين ما و صدر جدول اختلاف 2 امتيازى وجود دارد اما ما راهى طولانى در پيش داريم و قطعاً اين اختلاف امتياز با ذوب آهن را جبران خواهيم كرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)