مرجع خبری پرسپولیس : صحبت هاى جواد كاظميان ناراحتى بازيكنان پرسپوليس را به همراه داشته است.

 

او براى اينكه ناراحتى خود از عدم تمايل پرسپوليس براى جذب خود را ابراز كند با بيان اين جمله كه از بازيكنان جناح راست و مهاجمان حال حاضر پرسپوليس بهتر است. بازيكنان پرسپوليس از اينكه كاظميان بى دليل و بدون مقدمه اينگونه به آنها حمله كرده ، متعجب شده اند.

 

در اين ميان عليرضا محمد مى گويد:طبيعى است كه خيلى ها مى خواهند در پرسپوليس بازى كنند ولى اين دليل نمى شود كه اينطور صحبت كنند. از كاظميان كه خودش بازيكن پرسپوليس بوده است، تعجب مى كنم او بايد از خودش ناراحت باشد كه راحت اين پيراهن را از دست داد.

 

درباره ادعايى هم كه مطرح شده است فقط مى توانم بگويم، بازيكنى كه خوب باشد شعار نمى دهد. جواب اين حرف ها را در زمين مى دهيم. اينها بماند تا روزى كه برابر سپاهان بازى كنيم تا معلوم شود چه كسى بهتر است و مردم خودشان قضاوت كنند

 

محمد درباره شرايط پرسپوليس هم گفت:تيم خيلى خوب شده است. تمرينات منظمى داريم و كاملا احساس مى كنيم شرايط نسبت به سال گذشته خيلى بهتر شده است. واقعا احساس خوبى دارم و با انگيزه زيادى منتظر شروع بازى ها هستيم.

 

 

محمد درباره وضعيت خود در تيم ملى و مشكلاتى كه افزايش تعداد ملى پوشان مى تواند به وجود آورد گفت: تيم ملى ارث و ميراث نيست كه سهميه اى باشد، قانون اين است كه هر كس خوب باشد، دعوت مى شود و اگر دوران آماده سازى هم خوب انجام شود و تيم به هماهنگى برسد در مراحل بعد رسيدن به هماهنگى، پس از اردوهاى تيم ملى كار چندان دشوارى نيست و شخصا تلاش مى كنم در فصل آينده چه در تيم ملى و چه در پرسپوليس در بهترين فرم قرار داشته باشم و خودم را كاملا آماده مى كنم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)