حضور دوباره شيث براى همه ما قوت قلب است

مرجع خبری پرسپولیس : علیرضا محمد گفت : شيث بازيكن خوب و كاربلدى است كه به لحاظ فنى جزو بهترين هاى ايران است ضمن اينكه به خاطر تجربه بالايى كه دارد، حضورش قوت قلبى براى كل مجموعه به حساب مى آيد.

 

* باخت در قزوين همه پرسپوليسى ها را در شوك عجيبى برد. در مورد اين بازى صحبت مى كنى؟

– همه چيز آنقدر غير قابل پيش بينى رخ داد كه هنوز هم باورمان نمى شود. باور كنيد فاصله ما و پيكان اين شكست و اين نتيجه نبود. خودمان هم هنوز در شوك هستيم.

 

* پس چطور شد كه شكست به اين سنگينى درست بعد از باخت مقابل سپاهان را متحمل شديد؟

 

– ما به اشتباهات خودمان باختيم نه به برنامه و تاكتيك حريفان. ما اگر مى توانستيم برنامه هايى كه كادرفنى از ما خواسته بود و آن را در طول هفته تمرين كرده بوديم را به خوبى اجرا كنيم حتماً مى توانستيم برد شيرينى را از اين بازى كسب كنيم. اگر دقت كرده باشيد و روى گلهاى بازى پيكان دقيق شويد متوجه مى شويد حريف از روى برنامه تمرين شده و تاكتيكى به گل نرسيدند بلكه اين اتفاقات و اشتباهات خودمان بود كه موقعيت هاى ساده و پيش پا افتاده اى را به حريفان داديم و متاسفانه باختيم.

 

* فكر مى كنى علت بالا رفتن ضريب اشتباهات در چيست؟
– ببيند فوتبال يك ورزش گروهى است و وقتى كل مجموعه تمركز لازم و هماهنگى ايده آلى را داشته باشند، قطعاً نتيجه لازم را مى گيرد ولى متاسفانه در اين چند بازى به خصوص بازى با پيكان دو يا سه نفر تيم ما تمركز لازم را نداشتند و اين ناهماهنگى به كل تيم ضربه زد.


*و راه حل برطرف شدن اين مشكلات؟
– ما تيم خوب و پر مهره اى داريم و كادرفنى ما نيز از جمله مجرب ترين كادرهاى فنى است همين مساله باعث مى شود با اين پتانسيل بالايى كه داريم و به كمك بزرگتر هاى تيم، تمركزمان را بيشتر و استرس مان را به حداقل برسانيم. اين مساله قطعاً مى تواند در بازى هاى آينده موفقيت ما را تضمين كند.


* از تعويض عليرضا محمد، به عنوان بازيكنى كه در ۱۶ بازى اين فصل در ليگ برتر ۱۵ بازى كامل دارد و يك بازى را به دليل محروميت از دست داد، بگو!
– من خودم هميشه سعى كرده ام تا زمانى كه در زمين هستم بتوانم بهترين عملكرد و نمايش را براى پرسپوليس به اجرا درآورم در اين بازى هم همينطور بود اما صلاح و نظر كادر فنى اين بود كه تعويض شوم. در مقابل اين مساله هيچ حرفى ندارم و تابع نظر و تصميم كادر فنى هستم.

 

*در خصوص عملكرد خط دفاع پرسپوليس بگو آيا در اين بازى و چند بازى اخير عملكرد خط دفاعى مثبت و دلخواه بوده يا نه!
– قطعاً نه! البته  ما مدافعان خوبى داريم كه همگى جزو بهترين هاى ايران به حساب مى آيند اما متاسفانه در اين چند بازى اخير نتوانسته ايم انتظارات را برآورده كنيم، مساله اى كه در بازيهاى آينده آن را جبران خواهيم كرد.

 

*فكر مى كنى علت اين مساله چيست؟
– همان مساله عدم تمركز كافى. اين موضوع در عملكرد خط دفاعى و مدافعان ما تاثير منفى گذاشته و باعث شده از نظر عملكرد نتوانيم انتظارها را برآورده كنيم. اما مطمئن باشيد اين مساله و مشكل را بر طرف خواهيم كرد.

 

* به جز بازگشت دوباره شيث رضايى به تمرينات خبر و سوژه اى است كه خيلى ها در مورد آن صحبت مى كنند. چه نظرى در مورد اين مساله دارى؟
– قطعاً من هم مثل همه بچه ها از اين موضوع خوشحالم. شيث بازيكن خوب و كاربلدى است كه به لحاظ فنى جزو بهترين هاى ايران است ضمن اينكه به خاطر تجربه بالايى كه دارد، حضورش قوت قلبى براى كل مجموعه به حساب مى آيد. اميدوارم در نهايت در كنار اين مساله و عزم و جزم دوباره اى كه در كل تيم به وجود آمده با بازگشت مصدومانمان بتوانيم پرسپوليس را به روزهاى اوج خود برسانيم و در نيم فصل دوم ثابت كنيم اگر در نيم فصل اول عملكردمان خوب نبود و اين مساله ناشى از ضعف فنى نيست بلكه به دليل يك مقدار عدم تمركز كافى استرس و بدشانسى هايمان بوده است.

 

* به عنوان سوال آخر؛ از بازى با تراكتورسازى برايمان صحبت مى كنى؟
– اين بازى و نتيجه اش براى ما خيلى مهم و حياتى است و به هرحال ما دو سه شكست متوالى داشته ايم و در انديشه جبران هستيم. بازى در تبريز و تماشاگران اين تيم هر چقدر هم سخت باشد، تلاش مجموعه تيم اعم از كادر فنى، بازيكنان، مديريت و … اين است كه به هر قيمتى و تحت هر شرايطى بتوانيم دست پر از تبريز به تهران باز گرديم تا با يك برد خوب نيم فصل دوم را مقتدرانه آغاز كنيم.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)