منتظر چراغ سبز دايى هستم

مرجع خبری پرسپولیس : تعطيلى دوباره ليگ، باعث شد بازى هاى ليگ در كوران آن قطع شود و اين مساله كادرفنى سرخ پوشان را بر آن داشت تا از اين فرصت براى اردويى چند روزه در مشهد استفاده كنند.
گفت گو با رضا نور محمدی را بخوانید:

 

• به چند روز قبل برگرديم. بازى با فولاد، تساوى در اين ديدار و از دست دادن صدر!
– شايد اين نتيجه با توجه به شرايط جوى اهواز نتيجه بدى هم نبود. گرماى زياد و شرجى بودن هوا در عملكرد تيم تاثير مستقيم داشت. شما مطمئن باشيد اگر هوا گرم نبود صد در صد ۳ امتياز مال ما مى شد.

 

• و اينكه صدر را از دست داديد، برايتان گران تمام نشد؟
– ما با تفاضل گل نسبت به ذوب آهن صدر را از دست داده ايم و فرصت براى جبران مافات خيلى زياد است. به هر حال مطمئن هستم در پرسپوليس اين پتانسيل وجود دارد كه بتوانيم دوباره با پيروزى هاى بعد ى مان صدر را پس گرفته و فاصله مان را با رقيبان و مدعيان زياد كنيم.

 

• در چنين شرايطى ليگ هم تعطيل شد. اين مساله را با شرايط پرسپوليس چطور مى بينى؟
– به نظر من اين تعطيلى براى پرسپوليس چندان هم بد نبود. چند هفته اخير به صورت فشرده و با فاصله زمانى بسيار اندك برگزار شد و همين مساله كار را به لحاظ خستگى براى بازيكنان ما دشوار كرده بود. فراموش نكنيد طى اين ۳ ، ۴ هفته اخير ۲ بازى سنگين در شرايط آب و هوايى بسيار گرم در مقابل حريفانمان داشتيم و همين مساله خستگى تيم ما را زياد كرده بود. بعد از اين فشارها، اين تعطيلات فرصت خوبى بود كه ريكاورى داشته باشيم و بتوانيم به شرايط آرمانى بازگرديم.

 

• قرعه پرسپوليس تا ،۲ ۳ هفته نسبتاً آسان است. با اين موضوع موافقى؟
– شرايط ليگ امسال به گونه اى است كه اصلاً بازى آسان و حريف ساده اى وجود ندارد. همه بازى ها سخت است ضمن اينكه اين موضوع را به خاطر داشته باشيد كه همه تيم ها مقابل پرسپوليس انگيزه دارند و اين كار را براى ما سخت تر مى كند.

 

• حالا با اين تفاسير فكر مى كنى چه زمانى مى توانيم پرسپوليس را بار ديگر در صدر ببينيم؟
– خيلى زود. مطمئن باشيد همه تيم ها و همه بازيكنان مصمم هستيم خيلى زود به صدر برگرديم. با توجه به اين مساله و تلاش ويژه اى كه در دستور كار ماست خيال هواداران ما راحت باشد تا يكى دو هفته ديگر با كسب پيروزى هاى پياپى به صدر بر مى گرديم و حالا حالاها ماندگار هستيم. بعد از تعطيلات منتظر پرسپوليس قوى باشيد.

 

• از اردوى مشهد و برنامه اى كه در اين شهر داشتيد، برايمان بگو؟
– اردوى مشهد براى ما خيلى مفيد بود و مى توان گفت يك اردوى ۲ منظوره بود. هم تيم به لحاظ فنى ريكاورى داشت و هم در شب هاى روحانى ماه مبارك رمضان تيم به لحاظ حضور در كنار بارگاه امام رضا (ع)، خيلى روحيه گرفت. به قول معروف اين اردو براى پرسپوليس هم فال بود هم تماشا!

 

• نوبتى هم باشد، نوبت صحبت از خودت است. از شرايط فنى خودت صحبت مى كنى؟
– خدا را شكر شرايط روحى و فنى ام خيلى خوب است و با روحيه بالايى در تمرينات و برنامه هاى پرسپوليس شركت مى كنم و در تلاش هستم عملكرد خوبى را از خودم به نمايش بگذارم.

 

• و اينكه چند هفته اى است نيمكت نشينى؟
– به هر حال اين مساله به دليل تشخيص كادرفنى اتفاق افتاده و من سعى مى كنم با روحيه و تلاش بيشترى در تمرينات حاضر شوم تا بار ديگر موفق شوم اعتماد كادرفنى را به خودم جلب نمايم و منتظر چراغ سبز دايى هستم.

 

• فكر مى كنى چه زمانى به تركيب بازى مى گردى؟
– همانطور كه گفتم خوشبختانه شرايطم از هر نظر خوب است و در اين مدت تعطيلى بازى ها، خودم را به كادرفنى نشان خواهم داد تا خيلى زود دوباره فرصت همراهى پرسپوليس را در تركيب اصلى بدست بياورم.

 

• چطور نيمكت نشينى در روحيه ات تاثير منفى نداشته؟
– من بازيكن حرفه اى هستم و حرفه اى فكر مى كنم. در حال حاضر رقابت در پرسپوليس زياد است و همين مساله مى تواند انگيزه و روحيه هر بازيكنى را حفظ كند. در پرسپوليس شرايطى حاكم است كه هيچ بازيكنى براى حضور در تركيب و استمرار حضور در همه بازى ها، از حاشيه امنيت صد در صد برخوردار نيست. من هم با حفظ روحيه ام و رقابت سالم با هم تيمى هايم اميدوارم دوباره به تركيب باز گردم و بتوانم جايگاه خوبى براى خودم در تركيب سرخ پوشان به دست آورم.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)