پرسپولیس نیوز : علی علیپور مهاجم 19 ساله پرسپولیس که در این فصل توانست دو گل برای سرخپوشان به ‌ثمر برساند، با شایعه عجیب روبه‌رو است.

یکی از سایت‌های خبری در موردش نوشته بود او دوپینگ کرده و… در همین مورد دقایقی با علیپور صحبت کردیم.

او در ابتدا گفت: «ما بازيكن هستيم و نمي‌توانيم در مورد تغيير كادرفني تيم‌مان صحبت كنيم. آقاي درخشان زحمات زيادي كشيدند و از اين تيم رفتند اما بازيكنان پرسپوليس هرگز تلاش‌هاي درخشان را فراموش نمي‌كنند. الان هم آقاي برانكو در تلاش است تا يك پرسپوليس متفاوت بسازد.»
اين بازيكن ادامه داد: «بازيكنان تمرينات‌شان را انجام مي‌دهند و همه در انتظار كسب پيروزي در بازي‌هاي آينده هستيم تا فصل را به خوبي به اتمام برسانيم. من هم شرايط خوبي دارم و منتظر يك فرصت ايده‌آل هستم تا باز هم خودم را ثابت كنم.»

اما بخش مهم مصاحبه با عليپور به صحبت در مورد ماجراي دوپينگش اختصاص دارد. او در اين خصوص افزود: «با اينكه سنم كم است اما در تيم‌ملي نوجوانان و جوانان بازي كردم و خودم را يك بازيكن در راه حرفه‌اي شدن مي‌دانم، به همين علت تمام مسائل را مي‌دانم و اين را مي‌فهمم كه يك بازيكن حرفه‌اي به هيچ عنوان نبايد دوپينگ كند چون فوتبالش تمام خواهد شد. در اين مدت هم، فقط تمرين كردم و سعي داشتم بدون حاشيه به كارم ادامه دهم اما نمي‌دانم چه شد كه گفتند عليپور دوپينگ كرده است.»

عليپور اضافه كرد: «واقعاً از شنيدن اين خبر شوكه شدم. من دوپينگي نيستم و اين را همه مسئولان و مربيانم مي‌دانند. هرگز دست به چنين كاري نزده‌ام و از خودم مراقبت مي‌كنم. نمي‌دانم چه كسي و با چه اهدافي اين اخبار را مي‌نويسد ولي من قسم مي‌خورم بدون حاشيه فقط به پيشرفت در فوتبال فكر مي‌كنم و دنبال حواشي نمي‌روم. دوست ندارم اين حرف را به زبان بياورم اما اگر باز هم برايم شايعه بسازند، مجبور مي‌شوم براي دفاع از حق قانوني خودم، شكايت كنم.»

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)