پرسپولیس نیوز : علی علیپور مهاجم جوان پرسپولیس به رغم دوندگی زیاد در طول ۹۰ دقیقه بازی، طی دو هفته گذشته و در بازی مقابل پدیده مشهد و همچنین پارس جنوبی جم موفق به گلزنی نشد.

با این حال برانکو همواره از عملکرد او و سایر بازیکنانش تمجید می‌کند.

* پیروزی مقابل پارس جنوبی برای تو چطور بود؟

بازی بسیار خوبی را انجام دادیم و می‌توانستیم به گل‌های بیشتری هم برسیم. فراموش نکنید که بازی در زمین حریف برگزار می‌شد و جدا از اینکه پارس جنوبی در این فصل هیچ شکستی در خانه نداشت، صدرنشین لیگ هم بود اما با قدرت بالایی به مصاف این تیم رفتیم و توانستیم آنها را از پیش‌ رو برداریم. این پیروزی با آن گل ثانیه‌های آخری برای همه ما خاطرات بهتری ساخت.

* در دو بازی گذشته پرسپولیس نتوانستی گلزنی کنی، اتفاق خاصی رخ داده؟

نه، اتفاقاً هم از لحاظ فنی آماده‌ام و هم بدنی اما وظیفه من به عنوان مهاجم تیم فقط گلزنی نیست و وظایف دیگری هم دارم که باید در طول یک بازی آن را انجام بدهم. در دو بازی قبلی مقابل پدیده و پارس جنوبی، با تیم‌هایی تقابل داشتیم که تمرکز زیادی روی دفاع‌شان داشتند و از این رو، فشرده در یک‌سوم دفاعی خود بازی می‌کردند. با این حال ما از بازی با پارس جنوبی جم سه امتیاز را می‌خواستیم که آن را به دست ‌آوردیم.

* اما تو روند خوبی برای گلزنی داشتی و…

بله اما برای من کمک به تاکتیک تیم مهم‌تر از گلزنی و موفقیت‌های فردی است. همه ما برای کسب برد تیم بازی می‌کنیم نه اینکه خودمان به دنبال گلزنی باشیم.

* صدرنشینی بعد از این بازی می‌تواند شما را به قهرمانی نیم‌فصل برساند؟

قهرمانی نیم‌فصل یک افتخار کوچک برای تیم ماست چون ما دنبال اهداف بزرگتری هستیم. البته می‌دانیم با قهرمانی نیم‌فصل و ادامه دادن به بردهای‌مان نیز هواداران را خوشحال خواهیم کرد اما برنامه‌ریزی‌مان تکرار قهرمانی در این فصل است.

* بازی با ذوب‌آهن را چطور می‌بینی؟

قطعاً بازی سختی است چون ذوب‌آهن یک باشگاه خوب و موفق بوده و بازیکنان و کادر فنی خوبی دارد ولی ما در تهران بازی می‌کنیم و ان‌شا‌ءا… با کمک هواداران‌مان سه امتیاز را به چنگ می‌آوریم. حالا که صدرنشین شدیم، باید با کسب بردهای بیشتر صدرنشین باقی بمانیم. من فکر می‌کنم شانس زیادی برای کسب پیروزی در این بازی داشته باشیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)