حرجع خبري پرسپوليس: رئيس سازمان تربيت بدني گفت: برانكو با پرسپوليس به توافقات نهايي‌ رسيد؛ اما او را تهديد و از اين عمل پشيمانش كردند.

محمد علي آبادي در حاشيه مراسم افتتاحيه اولين مجموعه ورزشي بيس بال در ايران و در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: ساخت و ساز مجموعه‌هاي ورزشي نبايد متوقف شود و بايد با اقتدار به اين روند ادامه داد. در آينده‌اي نزديك، مجموعه‌هاي اختصاصي زيادي احداث خواهيم كرد. اميدوارم با كمك بخش خصوصي و نهادها، بتوانيم اين چنين ورزشگاه‌هايي را در ايران براي جوانان افتتاح كنيم.

وي ادامه داد: چنين ورزشگاه‌هايي كه در شان مردم ايران است را بايد احداث كرد تا بتوانيم در آينده ميزبان مسابقات بين‌المللي مختلفي در رشته‌هاي گوناگون باشيم. در 4 سال، 3 هزار مكان ورزشي احداث شده و 3 هزار و 500 مكان ديگر در دست ساخت است. اين نشان مي‌دهد در بخش فضاي ورزشي به جاي مطلوبي رسيده‌ايم؛ اما عالي نيست.
علي‌آبادي در پاسخ به سوال خبرنگاري مبني بر اينكه بحث واگذاري 2 باشگاه استقلال و پرسپوليس به كجا رسيد، خاطر نشان ساخت: اين كار بزرگ و زمان بر است. اكنون اقدامات آن در حال بررسي است. تعاوني‌هايي طراحي كرده‌ايم كه مردم مي‌توانند سهامدار اين باشگاه شوند؛ البته سازمان كمك خود را دريغ نخواهد كرد.
وي در مورد جابه‌جايي در فدراسيون كشتي و رفتن يزداني خرم، عنوان كرد: در ورزش هيچ چيز بعيد نيست. چنين اتفاقي نيز امكان دارد، رخ دهد.
رئيس سازمان تربيت بدني در پاسخ به سوال خبرنگاري مبني بر اينكه چرا انتخاب سرمربي پرسپوليس به تعويق مي‌افتد، عنوان كرد: اين موضوع را به هيات مديره گوشزد كرده‌ام و خواستار شده‌ام هرچه سريع تر تصميم خود را بگيرند. البته برخي هستند كه نمي‌خواهند فوتبال ايران رشد كند و به دنبال اين هستند تا خواسته‌هاي خود را عملي كنند. به من گزارش دادند پرسپوليس با برانكو ايوانكوويچ به توافقات اوليه رسيده و سر مبلغ هم مشكلي نداشته است؛ اما اشخاصي به او تلفن زدند و با تهديد و فشار، وي را منصرف كردند.
علي‌آبادي در مورد حضور حبيب كاشاني به عنوان مديرعامل پرسپوليس و واگذاري 25 درصد از سهام باشگاه به حسين هدايتي، گفت: چنين موضوعاتي را از رسانه ها مي شنوم چون در جلسات ما چنين مباحثي مطرح نشده است. با همه افراد جلساتي را برگزار مي‌كنيم و از هر ظرفيتي كه بتواند و بخواهد به ورزش كمك كند، استقبال خواهيم كرد.
معاون رئيس جمهوري در مورد هزينه‌هاي بالاي استقلال و پرسپوليس و برپايي اردوهاي برون‌مرزي، افزود: نمي‌دانم از چه پولي حرف مي‌زنيد. اين 2 باشگاه از سازمان تربيت بدني پول مي‌گيرند و هيچگاه هزينه‌ گزافي نشده است. كم هزينه‌ترين و پرطرفدارترين باشگاه‌ها در ايران همين 2 هستند.
وي در مورد بحث رئيس سازمان تربيت بدني و احتمال جا‌بجايي‌، اظهار داشت: در اين مورد نمي‌توانم صحبت كنم و ‌نظري ندارم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)