مرجع خبری پرسپولیس : بازيكن پرسپوليس گفت: با تساوي برابر بنيادكار سرنوشت صعود در دست خودمان است.

 

حميدرضا علي‌عسگر درباره تساوي پرسپوليس برابر بنيادكار تصريح كرد: بازي بسيار سختي داشتيم و بايد با كسب امتياز در اين ديدار به گونه‌اي عمل مي‌كرديم تا در بازي‌هاي آينده تكليف صعود دست خودمان باشد.

وي در مورد سرماخوردگي خود خاطرنشان كرد: هنگام ورود به ازبكستان دچار سرماخوردگي شدم، اما خدا را شكر مي‌كنم پس از استراحت‌هاي مطلق و تلاش‌هاي كادر پزشكي توانستم در تركيب اصلي حاضر شوم و هر چند كه صددرصد آماده نبودم، اما اميدوارم نمره مثبت گرفته باشم و پاسخ اعتماد دايي را داده باشم.

بازيكن پرسپوليس افزود: با اين تساوي به صعود اميدوار شديم و در ديدارهاي برگشت تكليف در دست خودمان است. با شكست حريفان در خانه مي‌توانيم به مرحله بعدي رقابت‌هاي ليگ قهرمانان آسيا راه يابيم.

علي‌عسگر درباره تغيير پستش در اين بازي گفت براي پرسپوليس تمام تلاش خود را انجام مي‌دهم و هر جا كه لازم باشد به اين تيم كمك مي‌كنم. دنبال حاشيه نيستم و در تمامي شرايط سعي مي‌كنم كه بهترين بازي خود را انجام دهم. در بازي با بنيادكار با وجود اينكه شرايط 90 دقيقه بازي را نداشتم، اما خوشبختانه توانستم بازي كنم و تمام توان خود را نيز به عرصه نمايش گذاشتم. اميدوارم كه دايي از عملكردم راضي باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)