مي‌خواهم لژيونر شوم
مرجع خبری پرسپولیس : هافبك تيم فوتبال پرسپوليس گفت: با قهرماني در جام حذفي به ناكامي‌هاي خود مقابل ملوان خاتمه مي‌دهيم.


حميدرضا علي‌عسگری اظهار داشت: با 2 بازي كه مقابل سپاهان و فولاد خوزستان انجام داديم حق طبيعي پرسپوليس بود كه فيناليست شود. ما مقابل دو رقيب كه از بهترين هاي فوتبال ايران هستند، پيروز شديم.

 

وي افزود: همه دست به دست هم داديم تا موفق شويم. اكنون به دنبال اين هستيم كه با پيروزي مقابل ملوان ناكامي‌هاي خود مقابل اين تيم در فصل جاري را جبران كنيم و به فراموشي بسپاريم. ملوان خط هافبك بسيار دونده‌اي دارد ولي خوشبختانه از آنها شناخت خوبي داريم.

 

علي‌عسگری در جواب سؤالي كه دوست داشتيد به جاي ملوان استقلال را در ديدار فينال پيش رو داشته باشيد گفت: صد در صد دوست داشتم اين اتفاق بيفتد. سعي مي‌كنيم در بازي مقابل ملوان نمايش خوبي داشته باشيم تا هواداران ناكامي‌هاي فصل را فراموش كنند.

 

 

هافبك پرسپوليس در خصوص دعوتش به تيم ملي گفت: خوشحالم كه خيلي‌ها از بازي من در پرسپوليس رضايت دارند. به احتمال زياد بايد در 2 تيم ملي اميد و بزرگسالان باشم به همين دليل كار سختي دارم و سعي مي‌كنم جايگاه‌ ثابت خودم را به دست بياورم. البته در حال حاضر قهرماني پرسپوليس و شادي دل هواداران براي من اولويت ويژه‌اي دارد.

 

وي در خصوص اهداف اصلي‌اش در تيم ملي گفت: مي‌خواهم ترانسفر شوم و يكي از لژيونر‌هاي فوتبال كشورمان لقب بگيرم. كار سختي است اما براي رسيدن به اين هدف تلاش زيادي خواهم كرد.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)